Spam

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Lige nu er der 21 online udviklere. De fleste er på siden UdvClient (med et link der fører til forsiden af sitet) Er der virkelig så mange på siden http://udvikleren.dk/settings.php?mode=clients eller er det fordi UdvClient laver "Online udviklere liste - spam" ??

Det vil sige at når min computer er tændt er jeg hele tiden online fordi der opdateres hvert 5. minut. Jeg bliver kun offline (og har derved kun mulighed for at blive online igen) når jeg slukker min computer i mere end 20 min. (som altså er 15 min.) Da min UdvClient starter når min computer starter, bliver jeg online når min computer starter. (med mindre den kun har været slukket i under 15 min.)

Nu sidder vi jo her og gætter. Det kunne være rart hvis Kasper ville sige noget. :)

Det vil sige at når min computer er tændt er jeg hele tiden online fordi der opdateres hvert 5. minut. Jeg bliver kun offline (og har derved kun mulighed for at blive online igen) når jeg slukker min computer i mere end 20 min. (som altså er 15 min.) Da min UdvClient starter når min computer starter, bliver jeg online når min computer starter. (med mindre den kun har været slukket i under 15 min.)

Nu sidder vi jo her og gætter. Det kunne være rart hvis Kasper ville sige noget. :)

Ja, synes det er lidt mystisk, har siddet og holdt lidt statistik med den, men den har ikke talt hvert 5 min. Men den har også talt lidt mere end de gerne hvor jeg har startet. Så lidt mystisk:D
---
Hilsen Anders

Hey gutter...

"Antal gange online" påvirkes ikke af UdvClient, men forhøjes kun én gang, når man går ind på sitet. I kan selv indstille hvor tit UdvClient skal "pinge" serveren, og dermed sætte jer som online. I den endelige version vil det nok være sådan at man kan slå intervallet helt fra og så bare selv vælge hvornår man vil pinge serveren, samt evt. en mulighed for at undgå at blive registreret som online når man pinger. Er det ikke ok? :)

[edit]"Online Udviklere" listen viser Udviklere der har været "aktive" indenfor de sidste 8 minutter (enten ved at klikke sig rundt eller via UdvClient) - alle andre fjernes fra listen.[/edit]

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster[Redigeret d. 27/03-03 09:17:40 af Kasper (TSW)]

Hey gutter...

"Antal gange online" påvirkes ikke af UdvClient, men forhøjes kun én gang, når man går ind på sitet. I kan selv indstille hvor tit UdvClient skal "pinge" serveren, og dermed sætte jer som online. I den endelige version vil det nok være sådan at man kan slå intervallet helt fra og så bare selv vælge hvornår man vil pinge serveren, samt evt. en mulighed for at undgå at blive registreret som online når man pinger. Er det ikke ok? :)

[edit]"Online Udviklere" listen viser Udviklere der har været "aktive" indenfor de sidste 8 minutter (enten ved at klikke sig rundt eller via UdvClient) - alle andre fjernes fra listen.[/edit]

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster[Redigeret d. 27/03-03 09:17:40 af Kasper (TSW)]

Så fik vi det på det rene, tak Kasper :)
Så jeg havdre da ret i hvad jeg sagde, bortset lige fra hvor lang tid der går imellem man er online :p
---
Hilsen Anders

På Vis online udviklere siden har du skrevet:
"Alle der ikke har været "aktive" i et kvarter, forsvinder fra Onlinelisten, indtil de igen er aktive."
Det var derfor jeg sagde 15 min.

På Vis online udviklere siden har du skrevet:
"Alle der ikke har været "aktive" i et kvarter, forsvinder fra Onlinelisten, indtil de igen er aktive."
Det var derfor jeg sagde 15 min.

Okey, er du så stadig imod UdvClienten ?:p

---
Hilsen Anders

---
Hilsen Anders

Det har jeg ikke været! Kun imod at den viste en som online. Og det er jeg stadigvæk. Man burde dele det op i to forskellige kategorier.

---
Hilsen Anders

Det har jeg ikke været! Kun imod at den viste en som online. Og det er jeg stadigvæk. Man burde dele det op i to forskellige kategorier.

Det er jo bare som en anden slags browser, der kun virker til udv.dk. Ellers kunne man jo bare lave noget der hele tiden refreshed, det ville da være værer:p Desuden står der jo at personen er på UdvClieten. Så man kan jo godt se at han ikke "rigtigt" er på.

---
Hilsen Anders

[Redigeret d. 27/03-03 16:23:28 af Anders (r0x3r)]

Desuden står der jo at personen er på UdvClieten. Så man kan jo godt se at han ikke "rigtigt" er på.

Ja ja, men alligevel

Det irriterer mig stadigvæk at jeg ikke har set nogen af de beskeder den kommer med, som i påstår.

Desuden står der jo at personen er på UdvClieten. Så man kan jo godt se at han ikke "rigtigt" er på.

Ja ja, men alligevel

Det irriterer mig stadigvæk at jeg ikke har set nogen af de beskeder den kommer med, som i påstår.

Hvad OS bruger du, jeg mener kun at denne bouble info kun virker under win2k / winXP. (Jeg er rimlig sikker:p). (hvis det skal virker under win95/98/me så skal man selv til at lave nogle bokse, da windows ikke supporter det!)

Så det er mit bedste bud :)

---
Hilsen Anders

[Redigeret d. 27/03-03 18:49:09 af Anders (r0x3r)]

<< < 123 > >>
t