UdvClient: Beta 2 er klar!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Så fik jeg endelig sat næste beta version sammen. Programmet er nu tæt på at ligne noget som hele Udvikleren kan få glæde af, men feedback modtages fortsat _meget_ gerne. Jeg har stadig lidt småting som jeg gerne vil have med, men det må blive i næste betarelease :). Her er en liste over ting som jeg har "pillet" ved :P

- Farveændring på fonten i newstickeren - forslag modtages _meget_ gerne til hvordan den skal se ud :)
- Mulighed for at se grupper på samme måde som buddies
- Sider skal åbnes, skulle nu meget gerne blive åbnet i et nyt browservindue, i stedet for et eksisterende
- Ny startup skærm. Viser også seneste begivenheder
- Indstilling til at lade klienten starte minimeret
- Programmet kan nu kun være åben én gang - ikke flere instanser
- En række mindre fejlrettelser

Beta 2 kan hentes fra http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_public_beta_2.zip - husk at fortælle hvad i synes. Rigtig god fornøjelse :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Syntes sku den er smart :)

Under "Auto start" står der "Nuværende brug", burde dette ikke være "Nuværende bruger". ?

---
Hilsen Anders

Der en fejl med klokken under Nyeste og Udvalgt indlæg den går en time forkert i forhold til selve udvikleren.dk!!

Når der kommer den lille boks om man har fået svar på sit indlæg, men der rigtigt kommer 2, får man jo kun vist den ene. Kunne du ikke skrive nederst i den første popup på en eller anden måde, at der også var sket andre ting, som man så kan gå ind og se under event!

---
Hilsen Anders

Hvis et indlæg indeholder "<" eller ">" skaber det kaos i programmet, da det har problemmer med at finde ud af hvor tagget starter og slutter.

F.eks.

<pre>Mit problem > hjælp mig</pre>

bliver til:

<pre> hjælp mig</pre>

---
Hilsen Anders

Hvis man har fået en intern mail, så vises der en lille popup. Når man trykker på den kommer man til listen over internt post, kan det ikke laves så man kommer til beskeden.

---
Hilsen Anders

jeg kan ikke læse min post fra udvclient!

--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------

min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117

<< < 12 > >>
t