Julekonkurrence 2004

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Kan vi forvente os endnu en julekonkurrence i år?

MVH
Michael
www.storkie.dk

Kan vi forvente os endnu en julekonkurrence i år?

MVH
Michael
www.storkie.dk

Der har i hvert fald været snak om det på #udvikleren.dk

//Emilbp

Ja, vi har snakket en hel del om det. Men hvad synes i, folkens? Hvor mange synes det er vigtigt med et sæt Udvikleren.dk julekonkurrencer i december måned 2004? Lad os høre fra jer, også gerne hvis i har ideer osv.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg synes bestemt vi skal have en julekonkurrence, det er jo årets højdepunkt for mange :-)
Jeg synes ikke præmierne behøves at være så flotte og utrolige som sidste år (det var virkelig flot klaret af CoAdmins og KasperTSW) men bare sådan rimelig gode præmier man kan bruge.
Konkurrencerne bør bestemt være udviklingsorienterede, nogen med at kode web og applikationer, nogen med at designe, nogen med at løse ditten med datten betingelser.

Kunne det ikke bruges :-) ?

// Kasper

Jep jeg synes der skal være julekonkurencer :)
-Thomas

-Thomas

Jep.. Jeg synes da også at Julekonkurrencerne er et af de store højdepunkter her på sitet, og et af de ting som gør denne side speciel! Jeg kunne forstå at konkurrencerne var vellykket sidste år, så det må man også satse på de er i år!
Som sagt før behøver præmierne nok ikke være så flotte som sidst, dog stadigvæk noget som kan tiltrække folk!

-Thomas

Jep.. Jeg synes da også at Julekonkurrencerne er et af de store højdepunkter her på sitet, og et af de ting som gør denne side speciel! Jeg kunne forstå at konkurrencerne var vellykket sidste år, så det må man også satse på de er i år!
Som sagt før behøver præmierne nok ikke være så flotte som sidst, dog stadigvæk noget som kan tiltrække folk!

Konkurrence... JA TAK :D Jeg var ikke med sidste år, men jeg tror da at jeg vil være med i år hvis der bliver en!!

mxs @ http://poet.frac.dk
Slamkodning for fred

God ide med julekonkurrencer, man kunne måske overveje at starte en konkurrence der sluttede hver søndag i Advent (dvs. fire konkurrencer) så kunne man lave opgaverne lidt større, og dække flere emner (måske både design, arikitektur, brugergrænseflade, funktionalitet, grafik osv.). De tidligere konkurrencer der har være på udvikleren har alle været rettet mod noget bestemt. dvs. javascript, grafik eller funktionalitet. Det betyder at det ikke er alle der kan deltage, da mange måske ikke kan javascript eller er elendige (som mig) til at lave grafik. Samtidig betyder det måske at der er flere der deltager, da opgaven er spredt over lidt flere dage. .... Det eneste problem jeg ser ved den løsning er at jeg er bange for at opgaverne skulle blive for specifikke og rettet mod nogle teknologier der ikke rammer bredt nok.... (javascript er ikke bredt nok i min forstand)...det er "Lave et system der kan ....bla...bla....." da der ikke er lagt et sprog eller en teknik fast.

Bare en ide...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Jeg syntes også det er en god ide..
Det var kanon sidste år - selvom det måske var lidt for svært nogle gange. Eller var jeg bare for doven. Bare surt jeg skal side i Østrig det meste af julen :-(

Jeg er også med på en gang konkurrencer. Synes måske ikke der behøver være så mange som sidst, men istedet større opgaver, som tidligere omtalt i denne tråd.

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

JEg synes også det er en kanon idé med julekonkurrencer, jeg var ikke på sitet her sidste år, så jeg har heller aldrig været med.

Dog synes jeg at det er vigtigt at lave konkurrencer på alle niveauer så eller kan være med, for jeg er rent ud sagt ikke særlig skarp til sprog som C, C++, C#, Delphi, mm.

//Emilbp

<< < 12 > >>
t