Flere Konkurrencer

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #259 @ 25.03.04 02:45
Jeg sad og tænkte at det kunne være sjovt med en konkurence her på siden og så så jeg at der har været konkurencer, men jeg er lidt overasket over hvor få der har været!

Kunne det ikke være fedt med flere konkurencer, f.eks. 1 om måneden?

Jeg personligt kunne godt tænke mig en konkurrence hvor man skulle udvikle en eller anden application...

Mvh.
Simon Bang Terkildsen
simon_bt@simit.dk

Det kunne da være lidt cool med flere konkurrencer, specielt eftersom jeg stort set vandt alt jeg deltog i i julen :), problemet er vel at det er svært at vurdere alle applikationerne ens, da der er forskellige måder at kode på, og forskellige sprog. Og så tager det naturligvis lang tid at evaluere applikationer.

Det kunne være fedt, også bare selvom der 'kun' var UP med i spillet (fordi det var måske lidt overkill at der var nogle der vandt 3 webhoteller i julen) eller man kunne eventuelt give andet end UP, fx. stjerner eller andet gejl

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hej gutter,

Problemet er desværre at folk gerne vil have konkurrencer, men sjældent deltager i dem når det kommer til stykket. Vi har prøvet forskellige former for konkurrencer, med vidt forskellige emner, men fælles for dem har desværre været en meget lav deltagelse. Det har afskrækket os lidt fra at holde nye konkurrencer. Vi modtager dog gerne ideer til emner for eventuelle konkurrencer - med det helt rigtige emne kunne man måske få lokket nok deltagere til. Problemet er dog også tit at folk har meget forskellig opfattelse hvad et interessant emne er, og samtidig er der stor forskel på folks evner, og derfor også stor forskel på hvor svære konkurrencerne ønskes.

Men forslag modtages meget gerne :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t