Microsoft har gjort computere til noget ~(ca.) alle kan bruge ved deres (evt. geniale) men nemme brugerflade, der kræver minimal opsætning. Og gud ve og vel hvor ville vi ikke være hvis det ikke var for deres office pakker, der er det eneste jeg ikke rigtig kan finde noget nedladende at sige om. Jeg selv bruger linux, da jeg føler jeg har mere frihed og ved at jeg ikke skal tænke på licenser når jeg skriver en lille cmd for at dl og installere et program, og så synes jeg at gentoo er mere stabilt, når der er nogle programmer der crasher og såen + det at man ikke skal genstarte ca. hver gang man installere vigtige opdateringer, og det er max synd at windows er terroriseret af vira, men rart for f.eks. mig der kan slappe lidt (meget) mere af.
Det er godt at se at i har sponsoreret en MS speciel dag, hvor alle kan være med
p.s. asp(.net) ville ikke være et problem hvis det bare kunne afvikles af andre webservere såsom apache, der er roden til mit "nedgør MS" - kan bare ikke lide at der er noget der _kun_ kan køre på én platform :s
over and out ;d
// runix
ps er træt så tager forbehold for evt. trykfejl og hvad ved jeg