Omkring wallpaper konkurrence!

Tags:    udvikleren.dk

Når der står helst 4 størrelser skal det så være i 4 størrelser eller kan man nøjes med 800*600 og 1024*768?

Det skal helst være alle - med det menes, at det ville være dejligt, at det kom i mange opløsninger, så flere kunne få udbytte af wallpapers. Og når man nu sidder og laver wallpaperet, tager det ikke så lang tid lige at lave opløsninger, hvis man kender sit program :) Så ja, alle opløsningerne... Med mindre du laver det i MS Paint, så kan vi godt "nøjes" med to :p

mikl-dk | mikl@mikl.dk

User
Bruger #80 @ 05.12.03 15:16
Når der står helst 4 størrelser skal det så være i 4 størrelser eller kan man nøjes med 800*600 og 1024*768?

Det er dog selvfølgelig vigtigt at der er en udgave af wallpaperet i widescreen-opløsningen, 1680*1050.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Betyder det så, at hvis man ikke har lavet det i de 4 forskellige størrelser, at det kan trække ned i points?

Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Må billedet prydes med Linux pingvinen?
Og hvordan ændrer jeg til de forskellige størrelser i Photoshop (5.5)?

[Redigeret d. 05/12-03 19:53:06 af Jonas (Decko)]

Og hvordan ændrer jeg til de forskellige størrelser i Photoshop (5.5)?

Jeg har ikke lige programmet liggende på min computer, men jeg tror nok at der er en funktion der hedder "free transform"... Denne funktion skulle gøre det muligt at ændre størrelser af objekter i photoshop.

// Great programs often follow great brains!

Det er dog selvfølgelig vigtigt at der er en udgave af wallpaperet i widescreen-opløsningen, 1680*1050.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

nogen der kan gætte hvilken opløsning mansword bruger? .......

nogen der kan gætte hvilken opløsning mansword bruger? .......

Kunne det være 1680*1050?

t