Kæft hvor er det dårligt

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Først bliver der lavet en konkurrence, men fordi i ikke kan li nogen af de 2 forslag, så er det sgu da for dårligt at i så bare dropper konkurrencen!!
Hvad nu hvis man kunne vinde 1.000kr og i så bare droppede det, fordi i ikke kunne li nogen af de 500 indsendte forslag?????????

Det er fanme dårligt og fuldstændig uprofesionelt / Din eller jeres troværdighed er faldet pladask til jorden!

Og nej, jeg er ikke en af de 2 forslag, jeg syns bare det er fuldstændig tåbeligt at man dropper en konkurrence fordi man ikke kan li noget af det..
Hold da kæft

>Det var mig, og jeg "opkrævede" ikke noget. Jeg spurgte om hvilken funktion Kasper brugte til at automatisk at konvertere URL's til links...

Så du havde været tilfreds med at jeg gav dig navnet på den funktion jeg bruger? Næppe :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Den kunne måske hedde url2link? Razor har i hvert fald lavet en (kan også findes på www.razor.dk):
Fold kodeboks ind/udKode 
mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Der var da vist en lille fejl i forum koden. Jeg går ihvertfald ikke ud fra at der rent faktisk er en smiley inde i funktionen? :D

Eller hvad? ...

---
Thomas Due
tdue@mail.dk[Redigeret d. 02/05-03 13:40:46 af Thomas Due]

Nope - har sagt det til KasperTSW...

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Jamen det er nok fordi der står | : |

Med Venlig Hilsen: Chadi
http://chadi.h4f.dk

Sagde du ikke lige at din mening var baseret på dine oplevelser med chatkanalen? Hvad er ændret på sitet, som gør at du ikke kommer her mere (ikke at jeg har et problem med det, jeg er bare lidt nysgerrig nu)?

Det er faktisk et godt spørgsmål. Når jeg tænker Udvikleren.dk tænker jeg sitet OG IRC kanal. Jeg har muligvis formuleret mig forkert, men jeg mente altså selve kanalen.

Det med at du ikke havde tid til lige hurtigt at svare mig synes jeg direkte er noget bullshit. Du havde tid til at snakke med FreaK\\ om alt muligt andet, men tid til lige at svare mig? NIX. Derimod ignorerede du mig totalt...
--
Dynamic
www.pxq.dk

Tak fordi du selv blandede mig ind i denne diskussion, jeg manglede virkelig bare en undskyldning for at give dig et par ord igen!

Mit førstegangsindtryk af dig ser sådan ud: En utålmodig 12-årig dreng, med alt for meget opmærksomhed i det virkelige liv. Jeg tror din mor har givet dig for meget slik til hverdag i dit liv! Er du meget vandt til at få din vilje altid inden for 15 sekunder (helst 10)? Du føler at du generelt ved mere, er mere, og kan mere end _alle_ andre. De er ikke rigtig noget i sammenligning med dig, og du vil helst ikke mænge dig i pøbelen med mindre du virkelig er nødt til det. Du nægter at opgive en diskussion, selvom du egentlig har tabt, men bliver ved med at køre i (de samme) dårlige/latterlige og grinagtige argumenter.

Er dette forkert, så ret mig venligst.

Med hensyn til at Kasper havde tid til at snakke med mig, og ikke med dig.. Det kan jeg kun støtte! Du virker som en der godt kunne trænge til et par på hovedet og et par "klar-dig-selv" ord, istedet for den "Jeg behøver ikke hjælp, og jeg gider i hvert fald ikke have hjælp fra jer!" attitude!
Så hvis han ikke gad snakke med dig, så skal du nok rette problemet mod dig selv, istedet for at blande mig ind i det (ved direkte at nævne mig hvilket er en anden virkelig barnlig ting at gøre i en diskussion af denne art da jeg intet har med sagen og gøre).

Håber dette er noget du kan identificere dig med, ellers så prøv at tage et kig i spejlet (...)

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Daniel,

jeg spurgte om folk lige ville idle i en kanal i 10 minutter og med det samme bliver jeg bannet.. og jeg copy/pastede ikke noget som helst. Jeg trykkede 1 enkelt gang på send knappen. Kunne man forestille sig at databasen muligvis lavede en fejl?

Med hensyn til at sitet er snobbet: Det bygger jeg mest ud fra jeres IRC kanal. Spørger man Kasper hvilken funktion han har brugt til noget, siger han bare "En smart funktion" og lignende.. Men hvem er det så nu der er en lamer?

Sitet var sku meget bedre for 6 måneder siden hvor jeg var herinde dagligt. Nu, efter at have hørt adskillige historier, er jeg her faktisk næsten aldrig...

--
Dynamic
www.pxq.dk

Det med at bede hjælp til at få L i ens Quakenet kanal holder overhovedet ingen steder, jeg ville personligt se så kritisk på det at jeg ville give en advarsel, og nok skælde en del ud. For dernæst at give et par minutters ban, el.lign., hvis det skulle hænde igen - fra samme person vel at mærke.

Jeg mener ikke dette er forkert, snobbet el. noget der hælder til den side. Det er derimod den politik at der skal være en grund til at man skal have L, DET ER NETOP DERFOR AT QUAKENET HAR LAVET DEN REGEL OM AT MAN SKAL VÆRE 4 PERSONER PÅ KANALEN I 2 TIMER FØR MAN KAN FÅ L.

Hvis man bryder denne regel vil Quakenet blive overordentligt belastet, og det vil komme til at koste mange penge for de firmaer som "sponserer" en Quakanet "mirror".

Bummelum!

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

#Udvikleren.dk er meget et hyggested, hvor vi egentlig mest snakker om lidt mere sociale ting. Engang imellem bliver det seriøst, men folk der bare kommer rendende og kræver sourcekode, vil som regel blive henvist til at spørge på Udvikleren.dk eller søge på Google. På Udvikleren kunne du oprette dit spørgsmål, og en person kunne tjene nogle point på at finde den sourcekode frem til dig. På #udvikleren.dk er det altså en anden sag - beklager hvis det kommer som en stor overraskelse for dig!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg er enig med chadi, man kan ikke bare lave en konkurence uden vinder!

hvis #udvikleren.dk er et hygsted og for den sags skyld også udvikler.dk hvorfor svine hinanden til op ned!

jeg ved ikke med jer, men for mig er det ikke hygge!

mvh.
Thomas Christensen

dog være præmie lige i overkanten til forslagene!

<< < 123 > >>
t