Sagde du ikke lige at din mening var baseret på dine oplevelser med chatkanalen? Hvad er ændret på sitet, som gør at du ikke kommer her mere (ikke at jeg har et problem med det, jeg er bare lidt nysgerrig nu)?
Det er faktisk et godt spørgsmål. Når jeg tænker Udvikleren.dk tænker jeg sitet OG IRC kanal. Jeg har muligvis formuleret mig forkert, men jeg mente altså selve kanalen.
Det med at du ikke havde tid til lige hurtigt at svare mig synes jeg direkte er noget bullshit. Du havde tid til at snakke med FreaK\\ om alt muligt andet, men tid til lige at svare mig? NIX. Derimod ignorerede du mig totalt...
--
Dynamic
www.pxq.dk
Tak fordi du selv blandede mig ind i denne diskussion, jeg manglede virkelig bare en undskyldning for at give dig et par ord igen!
Mit førstegangsindtryk af dig ser sådan ud: En utålmodig 12-årig dreng, med alt for meget opmærksomhed i det virkelige liv. Jeg tror din mor har givet dig for meget slik til hverdag i dit liv! Er du meget vandt til at få din vilje altid inden for 15 sekunder (helst 10)? Du føler at du generelt ved mere, er mere, og kan mere end _alle_ andre. De er ikke rigtig noget i sammenligning med dig, og du vil helst ikke mænge dig i pøbelen med mindre du virkelig er nødt til det. Du nægter at opgive en diskussion, selvom du egentlig har tabt, men bliver ved med at køre i (de samme) dårlige/latterlige og grinagtige argumenter.
Er dette forkert, så ret mig venligst.
Med hensyn til at Kasper havde tid til at snakke med mig, og ikke med dig.. Det kan jeg kun støtte! Du virker som en der godt kunne trænge til et par på hovedet og et par "klar-dig-selv" ord, istedet for den "Jeg behøver ikke hjælp, og jeg gider i hvert fald ikke have hjælp fra jer!" attitude!
Så hvis han ikke gad snakke med dig, så skal du nok rette problemet mod dig selv, istedet for at blande mig ind i det (ved direkte at nævne mig hvilket er en anden virkelig barnlig ting at gøre i en diskussion af denne art da jeg intet har med sagen og gøre).
Håber dette er noget du kan identificere dig med, ellers så prøv at tage et kig i spejlet (...)
- FreaK aka Marco
--
Learn to live with it, or die with it...