Tags:
udvikleren.dk
Først bliver der lavet en konkurrence, men fordi i ikke kan li nogen af de 2 forslag, så er det sgu da for dårligt at i så bare dropper konkurrencen!!
Hvad nu hvis man kunne vinde 1.000kr og i så bare droppede det, fordi i ikke kunne li nogen af de 500 indsendte forslag?????????
Det er fanme dårligt og fuldstændig uprofesionelt / Din eller jeres troværdighed er faldet pladask til jorden!
Og nej, jeg er ikke en af de 2 forslag, jeg syns bare det er fuldstændig tåbeligt at man dropper en konkurrence fordi man ikke kan li noget af det..
Hold da kæft
Lamer er ikke noget man gör, det er noget man er.
Bare så i ved det.
Fx kan Brian (og en hver anden) ikke lame eller lamer, men han kan være en lamer (hvilket meget kunne tyde på var rigtigt).
Om han så er det eller ej, så er der mange lamers her på sitet, det både i den betydning af de er begyndere der ikke kan noget (hvilket jeg syntes er helt ok), men også i den betydning at de aldrig yder blot nyder .. bruger sine UP´s og laver en ny profil, eller gentager andres indlæg.
Kunne være rart hvis den lille del af brugerne der virkelig opförer sig som lamer's, ville tage sig lidt sammen (svare på de tråde de laver, give de points de har lovet, lukke tråde, hjælpe andre med den viden de har [alle ved noget]).
Bortset fra det har jeg aldrig været utilfreds med noget her på udvikleren, og eftersom jeg ikke betaler andet end min tid, hvad skulle jeg så få "igen" hvis jeg endelig var utilfreds med det hele?
Dem der ikke kan lide lugten i bageriet, kan jo smutte.
Så til jer lamers der ikke vil give andet end sur lort tilbage for de utallige timer både admins og mange brugere smider i dette herlige "fri-sted" på nettet:
Find dog noget andet at spilde jeres tid på!
Dejligt med en skideballe til dem!
Jeg er nok tæt på 99,74% enig med dig (0,26% er grammatik :p). Problemet er bare, at mange af de lamers ikke gider læse dit indlæg, og derfor stadig fatter nada. Men skønt med et solidt indlæg - har du fået afreageret
?
mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk
Min grammatik kan vi starte en anden tråd om ... så elendig er den.
Ja, det hjælper lidt at slippe trykket ud.
Det er som om at nogle ikke fatter at det her er et site som er ejet og drevet privat,
måske ikke 100% non-profit (hvis man tæller reklame örerne med), men jeg tvivler
på million omsætningen, for slet ikke at tale om overskud.
Er det "min" definition af lamer du er uenig med, eller blot mit misbrug af det danske sprog?
Lamer:
http://dictionary.reference.com/search?q=lamerSe de 3 sidste definitioner.
Desuden er lamer ikke noget nyt, det blev brugt dengang jeg startede .. for öhh, 13 år siden,
og var heller ikke noget nyt dengang ( dvs for mig var det jo
).
Daniel,
jeg spurgte om folk lige ville idle i en kanal i 10 minutter og med det samme bliver jeg bannet.. og jeg copy/pastede ikke noget som helst. Jeg trykkede 1 enkelt gang på send knappen. Kunne man forestille sig at databasen muligvis lavede en fejl?
Med hensyn til at sitet er snobbet: Det bygger jeg mest ud fra jeres IRC kanal. Spørger man Kasper hvilken funktion han har brugt til noget, siger han bare "En smart funktion" og lignende.. Men hvem er det så nu der er en lamer?
Sitet var sku meget bedre for 6 måneder siden hvor jeg var herinde dagligt. Nu, efter at have hørt adskillige historier, er jeg her faktisk næsten aldrig...
--
Dynamic
www.pxq.dk
Man plejer ikke at blive bannet uden at blive advaret - kommer selvfølgelig an på, hvad man skriver, men de plejer at være meget large derinde...
Kunne det tænke, at KasperTSW måske ejer en smule humor? Det kunne jo være ironisk, eller måske fordi, at han havde travlt?
Og nu har jeg været herinde en hel del (har UID 285, sååå), og jeg elsker stadig den måde, det er på herinde! Folk kender jo faktisk hinanden, og er også meget flinke, synes jeg. Jo længere tid, man har været herinde, jo mere tror jeg, at "man kommer ind i det". Dog synes jeg, at folk er utrolig flinke mod nye, hvis de vel at mærke opfører sig ordentligt!
mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk
>jeg spurgte om folk lige ville idle i en kanal i 10 minutter og med det samme bliver jeg bannet.. og jeg copy/pastede ikke noget som helst. Jeg trykkede 1 enkelt gang på send knappen. Kunne man forestille sig at databasen muligvis lavede en fejl?
Sådan som jeg husker dig fra IRC, er du typen der bliver ved med at stille det samme spørgsmål igen og igen, hvis der ikke lige er nogen der reagerer. Det er som regel typen som folk får et belastet forhold til!
>Med hensyn til at sitet er snobbet: Det bygger jeg mest ud fra jeres IRC kanal. Spørger man Kasper hvilken funktion han har brugt til noget, siger han bare "En smart funktion" og lignende.. Men hvem er det så nu der er en lamer?
Hmm, ja hvem er det der er lamer.. Godt spørgsmål! Er det ham der joiner med CS-agtige navne som "pxq|m4n4g3r" (sorry hvis det ikke står 100% korrekt, er ikke så god til 1337-speak), highlighter mig 200 gange, sender private msg's til mig osv osv. for at få svar på sit spørgsmål, eller er det ham der rent faktisk sidder og laver noget andet, og finder det ret irriterende at blive plaget med det samme spørgsmål gang på gang, og derfor svarer nogenlunde som du selv beskriver det? Hvis du nu havde respekteret at jeg måske ikke lige havde tid til at svare på dit spørgsmål, og ikke blev ved med at plage, kan det være at jeg havde hjulpet dig lidt bedre end jeg gjorde. Jeg havde dog lidt svært ved at tage dig seriøst, hvilket som regel får mig til at svare på den måde. Du glemmer dog også lidt at jeg altså ikke står i gæld til dig, bare fordi jeg har lavet og dagligt driver Udvikleren.dk! Jeg er ikke forpligtet til at dele min sourcekode med dig på nogen måde!
Desuden forsøger jeg som regel at hjælpe folk ved at lade dem finde løsningen selv, og jeg bad dig vist også om at søge på Google osv. Jeg kan have mange grunde til ikke lige at ville give dig noget af min kode, men ligesom så mange andre, så finder jeg altså også ting på nettet ved at søge lidt selv - hvorfor skal du have det så meget lettere?
#Udvikleren.dk er meget et hyggested, hvor vi egentlig mest snakker om lidt mere sociale ting. Engang imellem bliver det seriøst, men folk der bare kommer rendende og kræver sourcekode, vil som regel blive henvist til at spørge på Udvikleren.dk eller søge på Google. På Udvikleren kunne du oprette dit spørgsmål, og en person kunne tjene nogle point på at finde den sourcekode frem til dig. På #udvikleren.dk er det altså en anden sag - beklager hvis det kommer som en stor overraskelse for dig!
>Sitet var sku meget bedre for 6 måneder siden hvor jeg var herinde dagligt. Nu, efter at have hørt adskillige historier, er jeg her faktisk næsten aldrig...
Sagde du ikke lige at din mening var baseret på dine oplevelser med chatkanalen? Hvad er ændret på sitet, som gør at du ikke kommer her mere (ikke at jeg har et problem med det, jeg er bare lidt nysgerrig nu)?
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster
Sagde du ikke lige at din mening var baseret på dine oplevelser med chatkanalen? Hvad er ændret på sitet, som gør at du ikke kommer her mere (ikke at jeg har et problem med det, jeg er bare lidt nysgerrig nu)?
Det er faktisk et godt spørgsmål. Når jeg tænker Udvikleren.dk tænker jeg sitet OG IRC kanal. Jeg har muligvis formuleret mig forkert, men jeg mente altså selve kanalen.
Det med at du ikke havde tid til lige hurtigt at svare mig synes jeg direkte er noget bullshit. Du havde tid til at snakke med FreaK\\ om alt muligt andet, men tid til lige at svare mig? NIX. Derimod ignorerede du mig totalt...
--
Dynamicwww.pxq.dk
Tag dig sammen, #pxq // Dynamic.
Hvis du ikke er en personlig ven kan du vel ikke kræve opmærksomhed, vel?
Betaler du for at Kasper står tilrådighed for dig, eller må han gerne selv bestemme hvornår han vil donere tid til lamers der ikke kan/gidder bruge Google selv?
Hvis han siger han ikke har tid, betyder det ikke at han ikke kan skabe den tid, ved at lade være med at snakke med en af sine venner, eller en med et fedt project eller hvad han nu vælger.
Er det ærgeligt for dig personligt at andre af og til hellere vil bruge deres tid på andre/andet end dine problemer? ja, helt sikkert.
Men du lærer nok at leve med det, og hvis ikke så bliver du bare en af dem man banner og blocker for at slippe af med.
Tag dig dog lige sammen mand.
Det er for lamt med den slags börne hyleri.
Personligt ærgrer jeg mig da fx selv hvis jeg ikke får response fra folk når jeg har lavet et forslag til noget de bad om hjælp med, men jeg pröver at styre det af afligevel .. og det selv om det er mig der hjælper ... ikke engang tæt på din omtalte situation med kasper på IRC , vel?
Nå, men bliv endelig ved med at hyle, det er da sjovt at læse hvordan folk gör sig selv til grin, ha ha.
LAMER!
Jeg må faktisk, på trods af mine tidligere angreb på udvikleren, give admins/co-admins ret.
Jeg går selv ind for at holde mine source codes 'hemmelige', i hvert fald hele programmer, mindre stykker kode, som fx. et par linjer, eller sårn, er ikke noget problem. Nu ved jeg ikke hvor meget <hvem det nu var> "opkrævede" (?).
Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/
Det var mig, og jeg "opkrævede" ikke noget. Jeg spurgte om hvilken funktion Kasper brugte til at automatisk at konvertere URL's til links...
--
Dynamic
www.pxq.dk