Hej Brian...
>Først bliver der lavet en konkurrence, men fordi i ikke kan li nogen af de 2 forslag, så er det sgu da for dårligt at i så bare dropper konkurrencen!! Hvad nu hvis man kunne vinde 1.000kr og i så bare droppede det, fordi i ikke kunne li nogen af de 500 indsendte forslag?????????
Da vi lavede konkurrencen, havde vi naturligvis nogle tanker om hvad vi gerne så at folk nu fandt på at lave for at gøre opmærksom på Udvikleren. Jeg havde personligt adskillige ideer, men jeg synes ikke lige at jeg ville deltage
. De 2 indslag der kom, var så langt fra noget af de vi havde inden i hovederne, og faktisk også ret langt fra beskrivelsen af konkurrencen, at det hvade grænset sig til det latterlige at lade et af disse forslag vinde. Jeg vælger dog at formulere det lidt anderledes i den nyhed jeg har skrevet, da jeg ikke synes at det tjener noget formål at rakke unødvendigt ned på den indsats som folk alligevel har gjort.
Et af de to forslag der kom ind, var omtale og et banner, på en personlig hjemmeside. Vi havde forestillet os noget i stil med videooptagede demonstrationer i et storcenter, eller lignende
. Det er måske lidt overdrevet, men jeg håber at det kan illustrere at de forslag der kom ind, var så langt fra det vi havde håbet, og på det konkurrencen egentlig gik ud på, at det ganske enkelt ikke ville være muligt at lade et af dem vinde.
>Det er fanme dårligt og fuldstændig uprofesionelt / Din eller jeres troværdighed er faldet pladask til jorden!
Jeg tror at hele sitets troværdighed og seriøsitet var faldet til jorden, hvis vi havde belønnet de forslag i den her konkurrence. Det tror jeg sagtens at folk kan forstå og derfor kan jeg godt klare hvis du har det sådan med mig/sitet
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster