Kæft hvor er det dårligt

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Først bliver der lavet en konkurrence, men fordi i ikke kan li nogen af de 2 forslag, så er det sgu da for dårligt at i så bare dropper konkurrencen!!
Hvad nu hvis man kunne vinde 1.000kr og i så bare droppede det, fordi i ikke kunne li nogen af de 500 indsendte forslag?????????

Det er fanme dårligt og fuldstændig uprofesionelt / Din eller jeres troværdighed er faldet pladask til jorden!

Og nej, jeg er ikke en af de 2 forslag, jeg syns bare det er fuldstændig tåbeligt at man dropper en konkurrence fordi man ikke kan li noget af det..
Hold da kæft

Hej Brian...

>Først bliver der lavet en konkurrence, men fordi i ikke kan li nogen af de 2 forslag, så er det sgu da for dårligt at i så bare dropper konkurrencen!! Hvad nu hvis man kunne vinde 1.000kr og i så bare droppede det, fordi i ikke kunne li nogen af de 500 indsendte forslag?????????

Da vi lavede konkurrencen, havde vi naturligvis nogle tanker om hvad vi gerne så at folk nu fandt på at lave for at gøre opmærksom på Udvikleren. Jeg havde personligt adskillige ideer, men jeg synes ikke lige at jeg ville deltage :). De 2 indslag der kom, var så langt fra noget af de vi havde inden i hovederne, og faktisk også ret langt fra beskrivelsen af konkurrencen, at det hvade grænset sig til det latterlige at lade et af disse forslag vinde. Jeg vælger dog at formulere det lidt anderledes i den nyhed jeg har skrevet, da jeg ikke synes at det tjener noget formål at rakke unødvendigt ned på den indsats som folk alligevel har gjort.

Et af de to forslag der kom ind, var omtale og et banner, på en personlig hjemmeside. Vi havde forestillet os noget i stil med videooptagede demonstrationer i et storcenter, eller lignende :). Det er måske lidt overdrevet, men jeg håber at det kan illustrere at de forslag der kom ind, var så langt fra det vi havde håbet, og på det konkurrencen egentlig gik ud på, at det ganske enkelt ikke ville være muligt at lade et af dem vinde.

>Det er fanme dårligt og fuldstændig uprofesionelt / Din eller jeres troværdighed er faldet pladask til jorden!

Jeg tror at hele sitets troværdighed og seriøsitet var faldet til jorden, hvis vi havde belønnet de forslag i den her konkurrence. Det tror jeg sagtens at folk kan forstå og derfor kan jeg godt klare hvis du har det sådan med mig/sitet :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg sendte et foreslag ind, men det var nu mest fordi jeg synes det kunne være sjovt at sige at jeg var med i konkurrensen. Jeg ville have det ret dårligt med at vinde for det. Så for min skyld er det fint.

Jeg kan kun sige en ting Brian... Dit navn passer til din attitude... Hvis ingen af forslagene var vinderforslag, så er der ingen vinder? Færdig?

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

User
Bruger #80 @ 01.05.03 16:41
Det er Kasper og jeg der har modtaget og set de indkomne forslag/bud. Jeg snakkede selv med den ene af udviklerne der havde sendt sit forslag ind, og han var udemærket klar over, ligesom Jesper, at det ikke var værdigt til at vinde - men han havde egentlig blot gjort det fordi han syntes godt om Udvikleren.dk og så ville orientere os om hans 'reklame' for os.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor vores trofærdighed er faldet til jorden, Brian - og vil meget gerne bede om en uddybelse, da jeg ikke umiddelbart kan identificere mig med det du insinuerer der.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Jeg kan kun give Brian ret. Jeg synes det sitet er ved at blive for "snobbet"... Man udlover konkurrencer og er så pisse kritisk at der ingen vinder kan findes.

Derudover synes jeg at jeres IRC channel er så langt ude på bøhlandet. Man bliver bannet fordi man beder om hjælp til at få L ind i en kanal. Har man bare det mindste kritik om Udvikleren.... BANG så er man bannet... Det er for latterligt efterhånden

--
Dynamic
www.pxq.dk

[Indlæg slettet admin/co-admin!]

[Indlæg slettet admin/co-admin!]

User
Bruger #80 @ 01.05.03 17:24
Jeg kan kun give Brian ret. Jeg synes det sitet er ved at blive for "snobbet"... Man udlover konkurrencer og er så pisse kritisk at der ingen vinder kan findes.

Derudover synes jeg at jeres IRC channel er så langt ude på bøhlandet. Man bliver bannet fordi man beder om hjælp til at få L ind i en kanal. Har man bare det mindste kritik om Udvikleren.... BANG så er man bannet... Det er for latterligt efterhånden

--
Dynamic
www.pxq.dk

Jeg må nok indrømme at du er den type jeg normalt ville holde mig fra. Du lamer ved at paste 3 af de samme indlæg, og fyrer en række beskyldninger af, uden at have noget at have det i.

Jeg forstår slet ikke din mening om at sitet er snobbet, og vil ikke besvare det ydeligere før jeg har fået en evt. uddybning fra din side.

Synes du at det ville være fair at fordi 2 personer laver et link eller lægger et banner på deres personlige hjemmeside til Udvikleren.dk, skal vi kåre dem som vindere og give dem hver 5000 UP og et webhotel?? Hvis det er hvad du mener, må jeg nok indrømme at jeg synes du 'er for latterlig efterhånden'.

Jeg kan ikke tænke mig at du er blevet banned fra #Udvikleren.dk fordi du har bedt om hjælp til L, men da du lige tydeligt har vist hvor meget tålmodighed du har, ved at smide 3 ens indlæg i denne tråd, vil jeg tro at du hurtigt kunne bryde reglerne (som i øvrigt kan læses her på sitet) i vores IRC kanal.

Sidst men ikke mindst synes jeg vi er gode til at tage kritik til os, hvis den da for pokker er konstruktiv, ellers kan vi altså ikke bruge den til noget!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

--
Dynamic
www.pxq.dk

Nu er jeg en af dem som holder til på #udvikleren.dk, og må nok sige; at du selv er ude om de bans du får, da du (ligesom her på sitet) lamer...

Og til denne sag holder jeg med Kasper og Daniel, da man ikke bare kan "kaste" rundt med præmier. Og Brian, du siger det ikke virker professionelt. Det synes jeg ikke helt man kan kalde det, da denne sag faktisk minder lidt om en jobsamtale (?), der får man jo heller ikke jobbet, hvis man ikke har de rigtige "egenskaber".

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk

Jeg er også enig med at man ikke bare kan give 5000 UP'er og et webhotel, til en person, som kun har sat et link op eller banner. Men så syntes jeg, at man godt kunne give en bare en lille præmie, som f.eks 200 UP'er. Men jeg syntes heller ikke det er rimeligt, at de slet ikke får noget..... Som sagt, en lillle præmie, vil de sikkert være glade for.
Med Venlig Hilsen: Chadi
http://chadi.h4f.dk

<< < 123 > >>
t