Jeg synes det er lidt ærgeligt at mansword får 10.000 UP for sit arbejde, selfølgelig har han fortjent noget for sin indsats men lige frem så meget ?
Lidt paradoksalt at det netop er dig der siger det, neuroman
. Jeg ved jo, fra Udvikler chatten, at du har været ved at dø over at der ikke er nogen der har arrangeret nogle konkurrencer her på Udvikleren, og når det så endelig sker, er du misundelig over lønnen?
Anyway, mht. antallet af point er det mig der har fastsat det! Jeg har altid gerne ville have sådan en konkurrence her på Udvikleren, og jeg ved at mansword allerede nu har lagt en _masse_ arbejde i forberedelserne, og kommer til at bruge mere tid endnu, på at dømme i de forskellige konkurrencer, hver dag! 10.000 UP virker derfor som en lille betaling, for det stykke arbejde mansword kommer til at udføre, og jeg er bare glad for at han vil bruge sin tid på at underholde alle de besøgende her på Udvikleren i december måned
Jeg regner naturligvis med at der skal være flere konkurrencer i fremtiden, så har i nogen ideer, må i endelig skrive her i fora'et. Der er selvfølgelig også UP at tjene for andre, der får lyst til at arrangere konkurrencer her på Udvikleren!
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster