Office XP style

Tags:    delphi

Hej alle udviklere...

Jeg har siddet og arbejdet i TSW Webcoder 3, og synes det er ser meget flot og overskueligt ud.
Og så tænkte jeg, hvordan kan man lave Office XP style, på sine Delphi programmer??

Er nemlig selv ved at lave en HTML-editor, men den ser ikke så nice ud, med Delphi default style.

Håber i kan hjælpe :D





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej alle udviklere...

Jeg har siddet og arbejdet i TSW Webcoder 3, og synes det er ser meget flot og overskueligt ud.
Og så tænkte jeg, hvordan kan man lave Office XP style, på sine Delphi programmer??

Er nemlig selv ved at lave en HTML-editor, men den ser ikke så nice ud, med Delphi default style.

Håber i kan hjælpe :D



www.toolbar2000.com hent toolbar2000 og TbSkin+ (tbskin+'s hjemmeside finder du under "third party files, eller hvad det nu hedder), Hvis du også vil have nogle "xp look a like" ikoner bør du smutte forbi www.glyfx.com hvor du kan finde gratis pakke.

Mvh
Kaare



Men husk en ting:

Den software du bruger toolbar2000 og xpskin+ i, må ikke lægges officielt ud, det koster penge

mvh.
Lasse Espeholt
webmaster for espeholt.dk



Hej alle udviklere...

Jeg har siddet og arbejdet i TSW Webcoder 3, og synes det er ser meget flot og overskueligt ud.
Og så tænkte jeg, hvordan kan man lave Office XP style, på sine Delphi programmer??

Er nemlig selv ved at lave en HTML-editor, men den ser ikke så nice ud, med Delphi default style.

Håber i kan hjælpe :D


Jeg er der...



t