Vista beskytter mod piratkopiering

Tags:    it-nyheder

Microsofts kommende styresystem Vista stoler ikke på brugeren. Ny teknologi skal låse systemet så det bliver umuligt at piratkopiere lyd og video.

Med den beslutning tror jeg helt sikkert folk vil begynde at "opdage" systemer som Mac, Linux osv. Efter min mening skal brugeren da selv have lov til at ændre i sine indstillinger...og det med at grafikkort og skærme skal understøtte disse krypteringer vil sikkert føre til at producenterne skal betale licens til m$ for at producere kompatible grafikkort og skærme!

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Med den beslutning tror jeg helt sikkert folk vil begynde at "opdage" systemer som Mac, Linux osv. Efter min mening skal brugeren da selv have lov til at ændre i sine indstillinger...og det med at grafikkort og skærme skal understøtte disse krypteringer vil sikkert føre til at producenterne skal betale licens til m$ for at producere kompatible grafikkort og skærme!

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Tja, det ville selvfølgelig være dejligt, men jeg tror ikke at chancen for at det system virker, er større end at jeg går hen og vinder i lotto ti gange i træk.

Med venlig hilsen
Brutus

t