Longhorn starter dobbelt så hurtigt som XP

Tags:    it-nyheder

Microsoft lover at Longhorn starter dobbelt så hurtigt og kan vækkes fra standby på to sekunder.

Microsoft lover at Longhorn starter dobbelt så hurtigt og kan vækkes fra standby på to sekunder.

Det vil jeg sgu se før jeg tror på...

{ Human knowledge belongs to the world }

[Redigeret d. 20/07-05 10:24:15 af Michael Gertz]

Nogen der kender en "ordentlig" beta release ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Hvis man opfylder de astronomiske systemskrav ;)

Hvis man opfylder de astronomiske systemskrav ;)

Hørt :) Tror ikke den vil starte op på 2 sekunder, på min 800 mhz, men så igen. Køber jeg en Longhorn, eller for den sags skyld en XP, til min 800 mhz, 256 mb ram, så er det nok også mig der er noget galt med. Vil man have den til at starte hurtigt op, så skal man også opfylde systemkravene, vil jeg mene.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Så skal der bitches!

Om den starter "dobbelt så hurtigt" som XP har da ikke noget at gøre med hvor hurtig computeren er?

Hvorfor skal MS bare slås og sparkes til lige meget hvad?

Min pc som jeg købte for snart 4 år siden starter op fra standby på ca. 8 sekunder, så en standard pc når longhorn kommer skulle da nok ikke have de store problemer med 2 sek. Men sådan er det jo altid. Jo bedre pc, desto hurtigere opstart.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Så skal der bitches!
...

Bemærk min smiley i sætningen. Jeg ville have ment det samme, om det så kom fra FreeBSD, Apple, SUN...

Så skal der bitches!

Om den starter "dobbelt så hurtigt" som XP har da ikke noget at gøre med hvor hurtig computeren er?

Jesper, det skal de vel fordi de fortjener det.

Så skal der bitches!

Jesper, det skal de vel fordi de fortjener det.

Og hvad får dem til at fortjene det her??

Så skal der bitches!

Om den kan starte på 2 sekunder må da have noget med systemet at gøre.

Deres "dobbelt så hurtigt" end Windows XP virker som noget best-case scenario.

Enhver der påstår at deres egen alpha software bliver verdens bedste, med x% bedere performance end alle andre fortjener slag og spark. Erfarring viser at sådan noget skal tages med et gran salt.

[Redigeret d. 21/07-05 11:27:59 af Jesper Mikkelsen]

t