delphi til gratis download

Tags:    delphi

jeg er ny i programør verdenen så jeg vil gerne lære delphi er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan finde delphi til gratis download borland.com har jeg været inde på og der kan jeg ikke finde noget jeg vil også gerne vide hvor man kan lære at lave delphi
hilsen rune[Redigeret d. 12/10-02 10:49:27 af rune]



jeg er ny i programør verdenen så jeg vil gerne lære delphi er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan finde delphi til gratis download borland.com har jeg været inde på og der kan jeg ikke finde noget jeg vil også gerne vide hvor man kan lære at lave delphi
hilsen rune[Redigeret d. 12/10-02 10:49:27 af rune]


Der skulle være et direkte link til Borland Delphi 6 Personal i enten Downloads eller Links på denne side.
Andreas Andersen
www.flitsbuen.tk



jeg er ny i programør verdenen så jeg vil gerne lære delphi er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan finde delphi til gratis download borland.com har jeg været inde på og der kan jeg ikke finde noget jeg vil også gerne vide hvor man kan lære at lave delphi
hilsen rune[Redigeret d. 12/10-02 10:49:27 af rune]


Jeg er også ny i programør verden og skal også bruge Delphi.
Hvor downloade du din version og hvilken var det


MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



jeg er ny i programør verdenen så jeg vil gerne lære delphi er der nogle der kan fortælle mig hvor man kan finde delphi til gratis download borland.com har jeg været inde på og der kan jeg ikke finde noget jeg vil også gerne vide hvor man kan lære at lave delphi
hilsen rune[Redigeret d. 12/10-02 10:49:27 af rune]


http://www.borland.com/products/downloads/download_delphi.html#


##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #





<quote>På http://www.borland.com/products/downloads/download_delphi.html </quote>

Hvis nu alle havde tjekket Borlands website før de postede, ville de have opdaget at Delphi 6 Personal faktisk ikke længere kan downloades! Det må have noget at gøre med at Delphi 7 er releaset, men ellers er der ingen god grund til det.

/G4S - not gas
www.g4s.dk -> IRC stats - scramblebot - mIRC scripts



t