Microsoft puster nyt liv i gamle pc'er

Tags:    it-nyheder

En ny version af Windows under kodenavnet Eiger skal redde gamle pc'er fra skrotning.

En ny version af Windows under kodenavnet Eiger skal redde gamle pc'er fra skrotning.

Lyder da som en meget god ide.

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

I nyheden snakker de om at Eiger vil kunne køre på P2 maskiner. Nu har ikk afprøvet XP på en P2, men jeg har med enorm succes afprøvet 2000 på en P1 (166 MHz), så ville 2000 ikk næsten være et bedre bud frem for skulle købe nye licenser.

Nu kører mine gamle maskiner ikke på Pentium, men jeg her da stadig 2 stk. 333 mhz som begge kører fint med XP og ingen i min venne kreds har ældre maskiner end mine 2 stk. 333 mhz så syntes det virker lidt plat at lave en Eiger, tror sku' nok det bliver en fiasko (håber jeg næsten).

M.v.h. Johnny Rasmussen

[Redigeret d. 14/05-05 12:32:01 af Johnny Rasmussen]

Et eller andet sted kunne jeg da godt tænke mig den version af windows selvom min pc kører xp uden problemer. Da denne nye version af windows er lavet til langsomme pc'er vil programmer som svchost.exe og explorer.exe nok ikke bruge 50mb tilsammen som de gør hos mig. Hvis det kunne komme ned på f.eks. 10mb ville det da helt klart op min pc's performance.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

t