Parse

Tags:    delphi

Hvis man f.eks skal have title linien i Internet Explore til at stå i en console program, hvordan gør man så ???

Du kunne også være et andet program. Hovde sagen er: Hvordan for man hivet informationer ud af et program, så det står i mit eget program !

Med venlig hilsen Frede_Manden



Hvis man f.eks skal have title linien i Internet Explore til at stå i en console program, hvordan gør man så ???

Du kunne også være et andet program. Hovde sagen er: Hvordan for man hivet informationer ud af et program, så det står i mit eget program !

Med venlig hilsen Frede_Manden


Hvis du vil gøre det i MMB, kan der skrives et lille script der kan gøre det. Ved ikke hvilke programrings sprog du vil gøre det i ?

I PHP kan du ses hvordan man gør på PHPbuilder...

Ellers skriv mere information om projketet og hvorfor ?

Janus



Hvis man f.eks skal have title linien i Internet Explore til at stå i en console program, hvordan gør man så ???

Du kunne også være et andet program. Hovde sagen er: Hvordan for man hivet informationer ud af et program, så det står i mit eget program !

Med venlig hilsen Frede_Manden

Hvis du vil gøre det i MMB, kan der skrives et lille script der kan gøre det. Ved ikke hvilke programrings sprog du vil gøre det i ?

I PHP kan du ses hvordan man gør på PHPbuilder...

Ellers skriv mere information om projketet og hvorfor ?

Janus



Jeg vil lave den i delhpi altså consolen !
Hvad er MMB ?
Det har ikke noget med PHP at gøre !

Med venlig hilsen Frede_Manden



t