NotePad > Indsæt tekst fra menu

Tags:    delphi

Hej.
Jeg har et lille problem. Jeg er igang med et lille program jeg kalder NotePad (mit allerførste program, begyndte idag). Synes selv den er ved at få mange funktioner selvom alle ikke virker helt endnu.

Jeg vil gerne have sådan at man i menuen kan vælge en ting (Fx. CSS > Scrollbars) og så bliver der automatisk sat scrollbar-css-koder ind. Hvordan gør man det?

Hilsen Mark!

PS. Ved ikke hvor mange point man plejer at give :P



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.
Jeg har et lille problem. Jeg er igang med et lille program jeg kalder NotePad (mit allerførste program, begyndte idag). Synes selv den er ved at få mange funktioner selvom alle ikke virker helt endnu.

Jeg vil gerne have sådan at man i menuen kan vælge en ting (Fx. CSS > Scrollbars) og så bliver der automatisk sat scrollbar-css-koder ind. Hvordan gør man det?

Hilsen Mark!

PS. Ved ikke hvor mange point man plejer at give :P

Hvis jeg nu antager at du bruger "memo" eller "synmemo" så skulle jeg mene at du kunne gøre sådan noget her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Ville lige viselinieskiftene efter som du nok skal bruge det.

Sådan skulle det kunne gøres.
Mvh
Kaare[Redigeret d. 05/10-02 18:37:42 af Kaare]



Mange tak!

Det virker :)



Den siger fejl når jeg indsætter:

'<style>'#13#10'body {'#13#10'scrollbar-3d-light-color: #000000;'#13#10'scrollbar-arrow-color: #000000;'#13#10'scrollbar-base-color: #000000;'#13#10'scrollbar-dark-shadow-color: #000000;'#13#10'scrollbar-face-color: #000000;'#13#10'scrollbar-highlight-color: #000000;'#13#10'scrollbar-shadow-color: #000000;'#13#10'}'#13#10'</style>'

Har det noegt at gøre med ";" eller hvad?



t