Firefox 1.0.3 på vej

Tags:    it-nyheder

Tirsdag oplyste sikkerheds selskab Secunia, at der var belvet fund et hul, som gjorde at ondsidne person kun få adgang til at læse filer i hukomelsen.
Nu er Firefox 1.0.3 på vej.

Typisk for FireFox! Det kan godt være at man af ideologiske grunde ikke vil bruge Explorer, men jeg holder på at der er lige så mange fejl i FireFox (og det er ud over deres manglende implementation af alt fra CSS til DOM, samt deres fortolkning af dem)... Det er noget Hø...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
\\"All your base are belong to us\\"

Det er stort set umuligt at lave 100% sikkert software i første version, det er sådan noget som skal bygges op gennem årene. Så lad os nu lige give firefox et par år før vi bedømmer det til at være noget hø.

Desuden har IE, så vidt jeg ved, flere år på bagen end firefox og alle de tidligere versioner (firebird mener jeg er en af dem)!

// Your brain is your weapon, do not waste it!!

Typisk for FireFox! Det kan godt være at man af ideologiske grunde ikke vil bruge Explorer, men jeg holder på at der er lige så mange fejl i FireFox (og det er ud over deres manglende implementation af alt fra CSS til DOM, samt deres fortolkning af dem)... Det er noget Hø...

Og hvilke mangler er der så i deres implementation? Jeg har aldrig læst de relevante standard (eller anbefalinger, som W3C jo så politisk kalder det), men jeg ved at der er større lighed blandt det som Gecko renderer i forhold til "alternative" renderer som KHTML og Opera, end der er for IE. Dette tyder, for mig, på at Firefox i højere grad end IE approximerer W3C's standarder.

--
I\\'m bloggin\\' it.
http://www.sigkill.dk/blog

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
\\"All your base are belong to us\\"

Det kan godt være at man af ideologiske grunde ikke vil bruge Firefox, men jeg holder på at der er lige så mange fejl i Internet Explorer (og der ud over deres manglende implementering af CSS samt deres fortolkning af dem)... Der er noget Hø...

t