Linus Torvalds skifter til Mac

Tags:    it-nyheder

Linux-opfinderen Linus Torvalds bruger nu en Mac som sin primære arbejdsplatform.

Linux-opfinderen Linus Torvalds bruger nu en Mac som sin primære arbejdsplatform.

Overskriften pumper det hele lidt op... det er jo kune hans hardware der er MAC...

»Min primære maskine er for tiden en dual 2 GHz G5 – dette er fysisk set en almindelig Apple Mac, selvom den selvfølgelig kører Linux, så jeg synes ikke at du kan kalde den en Mac,« siger Linus Torvalds til ZDNet.

blev lige bekymret et sekundt.... :)
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

Jaa... Syns jeg nu også ville undre mig meeeget :D ...
Forstil dig at han skulle gå over til at bruge andre systemmer som Linus er så meget imod, og har brugt sit liv for at gøre det dårligt for. Det gør han selvfølgelig ik!

Forstil dig da også hvis Bill Gates hjemmepc kørte Linux og Mac :S Lyder det ikke langt ude...
- Sådan har jeg det... :D

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

>Forstil dig at han skulle gå over til at bruge andre systemmer som Linus er så meget imod, og har brugt sit liv for at gøre det dårligt for. Det gør han selvfølgelig ik!

Jeg tror der er et eller andet du har misforstået :). Hvis du tror at Linus' mission her i verden er at forringe andre styresystemer, så er du altså helt gal på den!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hvis du tror at Linus' mission her i verden er at forringe andre styresystemer, så er du altså helt gal på den!

Nej, det er DIG der tager fejl! Linus har brugt de sidste 10 år på at infiltrere Microsoft, Apple og Sun, hvor han har plantet agenter der i al hemmelighed forringer deres styresystemer!

Han er en lusket en er han.
--
I\\'m bloggin\\' it.
http://www.sigkill.dk/blog

Ja en lille luske buks som, uden man ved det, sniger vilde pointers ind i kildekoden. PAS PÅ Linus, den x-kommunist og liberal fjendske børnelokker, han har øjne overalt!

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Jeg bruger Windows!

Åh Åh.........

Casper

>Jeg bruger Windows! Åh Åh.........

Også mig, men det er der sgu aldrig nogen nyhedssites der gider at skrive om :(

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t