Dansk OpenOffice 2.0-beta på vej

Tags:    it-nyheder

I løbet af denne uge eller næste kommer der en beta-udgave af version 2.0 af den fri kontorpakke OpenOffice.org, og det danske oversætterhold satser på at have en dansk udgave klar samtidig.

Kommer OpenOffice til at have mulighed for at åbne doc dokumenter og Windowses Puplisher og Exel filer?

Vil gerne have noget andet end Word - eller i såfald prøve! Og når det kommer kan man da prøve! Men så skal jeg helst kunne åbne mine filer i Word på skolen og sådan - det er det eneste der holder mig tilbage! Skolerne kan ikke finde ud af at bruge noget freeware og open-source istædet for Windows og sådan! De tvinger en til at følge dem!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Open Office kan fint åbne word doc-filer, jeg mener heller ikke at den har problemer med excel filer. Bruger Open Office 1.1.4, kører glimrende.

Kommer OpenOffice til at have mulighed for at åbne doc dokumenter og Windowses Puplisher og Exel filer?

Vil gerne have noget andet end Word - eller i såfald prøve! Og når det kommer kan man da prøve! Men så skal jeg helst kunne åbne mine filer i Word på skolen og sådan - det er det eneste der holder mig tilbage! Skolerne kan ikke finde ud af at bruge noget freeware og open-source istædet for Windows og sådan! De tvinger en til at følge dem!

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Behandl nørder godt.
Du ender sandsynligvis
med at arbejde for en

Motto af Bill Gates

Hmmm.... Mærkeligt... Hvis skolerne ikke kan finde ud af at bruge freeware og open-source softvare, så er min skole ikke en skole :S... Vi bruger OpenOffice ovre på skolen.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

t