KHS WebWorld

Tags:    delphi

Nu har jeg brugt en masse af min tid lige fra starten af sommerferien og til nu på at lave en Web-Editor der kunne hvad den skulle, nemlig gøre det at kode ting lidt lettere, men dog måtte editoren ikke indsætte koden, jeg mener ikke selv at jeg har fået ret godt feedback på min editor på trods af at jeg har skrevet noget alle vegne derfor vil jeg gerne have at hvis der er nogen der vil downloade den fortælle hvad de mener og hvad jeg kunne indføre i 2'eren som stadig overholder at der ikke må indsættes kode fra programmets side (ud over de standarts templates som man kan lave). Det eneste jeg selv har i tankerne er en lille projekt funktion.

Pointne går til den jeg mener bidrager med mest.
----------------------------------------------------------
Hvis der er interesse kunne jeg godt finde på at skrive en artikel om hvordan man laver en teksteditor med faneblade osv. DVS. de fleste af de funktioner WebWorld har. Skriv venligst hvis der er interesse for det.

Mvh
Kaare[Redigeret d. 14/09-02 13:21:56 af Kaare]



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har ik prøvet din editor, men har set dine SS. Og jeg synes sq det ser godt ud :D. Jeg ville blive glad hvis du gad at skrive en artikel, da jeg totalt nubii indefor delphi :P
Så hvis du skriver den, må den meget gerne være så jeg osse kan hitte ud af det :D




Jeg har ik prøvet din editor, men har set dine SS. Og jeg synes sq det ser godt ud :D. Jeg ville blive glad hvis du gad at skrive en artikel, da jeg totalt nubii indefor delphi :P
Så hvis du skriver den, må den meget gerne være så jeg osse kan hitte ud af det :D

Jeg skal nok skrive en artikel hvis der er andre end dig der viser interresse.

Mvh
Kaare



lyder godt :P



Lukker og slukker, har ikke fået hvad jeg forventede.

Mvh
Kaare



t