De tjener jo ikke penge ulovligt, hvis man altså ser bort fra EF-domstolens seneste tåbelige dom over MS.
De færreste har gjort noget ulovligt, hvis man ser bort fra domstolenes afgørelser
Hvis du mener jeg med mit tidligere indlæg har sagt, at Microsoft ikke må tjene penge, fik jeg ikke udtrykket mig klart nok. Naturligvis må Microsoft tjene alle de penge de kan. Det var bare en dårlig "joke", fordi bill's kommentar ingen mening gav
[Redigeret d. 10/01-05 22:53:30 af Jesper Mikkelsen]
Din kommentar gav nu mindre mening end Gates', idet du siger at han/MS er ligeså kommunistisk. Havde det været kommunistisk ville han ikke tjene fedt på det.
Jeg synes det er godt med folk som Gates. Og jeg fatter simpelthen ikke hvorfor faaaaa'en man ikk må smide en ekstra pakke med i købet(IE og WMP). Det ville være ligesom at alle andre programmer, såsom messengere o.l, ikke måtte have forskellige indbyggede services, (SMS og andet).
Helt ærligt.. Jeg synes den dog er noget plat. Hvis nogle firmaer ikke kan få deres varer "ud", så er det sgu da deres problem.. det kan ikke passe at MS skal gå ud og direkte sætte gearet ned.. bare så nogle firmaer kan følge med! Vær med i kapløbet eller SKRID!