Microsoft afviser trussel fra Firefox

Tags:    it-nyheder

<< < 123 > >>
Microsoft afviser at den nye, meget omtalte browser Firefox, udgør en trussel mod Internet Explorer.

KasperTech: Hvorfor skriver du det samme to gange? Det er hverken begrundet eller har noget overhovedet at gøre med at diskutere.
Hvad med at skrive noget konstruktivt når du alligevel er så interesseret i at komme med et eller andet i denne tråd?

--
Ronni Egeriis

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:45 af Bruger #3530
Microsoft afviser at den nye, meget omtalte browser Firefox, udgør en trussel mod Internet Explorer.

Tja. Firefox er bedst på nogle punkter - de fleste, i min mening. IE vinder på andre punkter. Men... Open Source... Ligger mit hjerte meget nær :)

the end...

Forhåbentligt ikke. Det ville da være trist.

Hvis man vil forsøge at påvirke Microsoft i den rigtige retning, hvad angår IE, kan man forsøge sig herinde;
http://channel9.msdn.com/wiki/default.aspx/Channel9.InternetExplorerFeedback

Det er en Wiki som IE udviklerne, og andre Microsoft ansatte, læser og selv kommer med feedback til brugerne.

Så istedet for at kæfte op om at IE er så dårlig, og jeg ved ikke hvad, så forsøg i det mindste at gøre noget ved det ;) Men gør det på en fredelig måde, så altså ingen flames med "omfgoshlolz0r Firefox si teh pwnz0r", eller deslige :)

Mine 2 øre

/Brian

<< < 123 > >>
t