det er svært at kæmpe og overtale "de andre" når der hersker en så i forvejen dårlig mening om MS.
Jeg forstår slet ikke folk, som forsøger at overtale andre...
(bemærk flg. er ikke personligt, men et generelt udtryk):
Du bruger Firefox, fedt? Hvad har det med mig at gøre? Bliver dit liv bedre af at fortælle mig det, eller hvis jeg skifter?
Bliver det bedre for din Internet-oplevelse, hvis jeg bruger samme browser som dig? Nej den gør sgu ej.
Jeg har et meget afslappende forhold til browsere: Jeg bruger IE, det er VERDENS BEDSTE BROWSER (for mig) og det er det der tæller.
At nogle åndsamøber mener at det er deres mission at forsøge at overbevise os, fordi de - 10 år for sent - har besluttet at give mozilla en chance, har jeg intet tilovers for - ikke engang latter eller hån; Det er SØRGELIGT. Brug jeres "lort", så bruger jeg mit, så er vi alle glade og drop så de sørgelige forsøg på at overbevise os - lad Firefox få 10% markedsandel, når 10% af markedet føler lyst/behov for at bruge Firefox, fremfor når i har overbevist nok andre knap så selvstændigt tænkende individer om, at jeres "lort" er bedre end vores.
-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen