>Størstedelen af internetbrugerne kander ikke alternativet. De aner ikke at der findes andet, og finder sig i browserens mangler. Folk kan ikke forstå at mange af de simple features i Firefox er mulige. De vil fortsætte med at bruge IE uden at vide hvad de går glip af.
Det synes jeg egentlig er en lidt arrogant udtalelse. Fordi at du synes at Firefox er guds gave til surferne, så betyder det altså ikke nødvendigvis at alle andre, udover dem som åbenbart er "for dumme" til at se lyset (...), vil foretrække FF. Jeg har personligt været på nettet i en del år, tror faktisk jeg startede før dengang IE fandtes, og Netscape var det hersens ekstremt grimme program som man gik på nettet med
. Jeg synes STADIG at IE er en glimrende browser, når jeg har min "surfer kasket" på. Når jeg har min udvikler kasket på, er det så småt begyndt at se lidt anderledes ud. Hvor det før var Netscape, Mozilla og Opera jeg bandede langt væk, er det nu desværre tit IE - dens CSS engine er desværre ved at være FOR langt bagud. Det ændrer dog ikke på at IE er min foretrukne browser - den er enkel, hurtig, og kan det jeg skal bruge. Jeg har brugt Firefox en del, men føler ganske enkelt ikke at jeg går glip af noget når jeg gang på gang vender tilbage til IE. Så selvom folk lige nu hyper Firefox her fra og langt op i skyerne, så findes der altså stadig folk der ikke har våde drømme om tabbed browsing osv.
P.S Jeg synes at Firefox er et rigtigt glimrende stykke software, og det er indtil videre den eneste browser jeg nogensinden rent faktisk har OVERVEJET at skifte IE ud med - bare lige så vi har det på det rene
--
Mvh.
Kasper (TSW)
Webmaster