Windows XP-brugere ignorerer Service Pack 2

Tags:    it-nyheder

Microsoft forventer at runde 100 millioner downloads af SP2 inden årets udgang, men der er stadig lang vej igen.

Microsoft forventer at runde 100 millioner downloads af SP2 inden årets udgang, men der er stadig lang vej igen.

Tja... Medmindre den er virkelig nøvendig, så er det vel ligegyldigt :P

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

MH.

The-Freak

jaja, brug du bare din linux :) men microsoftbrugere har brug for denne opdatering, jeg har ikke haft nogle problemer med den! den har ovenikøbet gjort min pc hurtigere til at starte op :) nu er jeg nede på 35 sekunder :) muhaha :)

Casper

MH.

The-Freak

jaja, brug du bare din linux :) men microsoftbrugere har brug for denne opdatering, jeg har ikke haft nogle problemer med den! den har ovenikøbet gjort min pc hurtigere til at starte op :) nu er jeg nede på 35 sekunder :) muhaha :)

Casper

Min Linux?? Jeg bruger skam WindowsXP. Har ingen service packs... Og min starter på omkring 10 sekunder, fra bootloaderen er indlæst :P...

MH.

The-Freak

t