Prisfald på bærbare pc'er

Tags:    it-nyheder

I USA er det nu muligt at købe en bærbar computer for 600 dollar eller omkring 3.600 kroner. IDC forventer at de faldende priser også vil ramme det nordiske marked.

Det er da ikke billigt. Man kan da allerede få bærbare til ned omkring 7000-8000 i dag, som er bedre end eksemplet i den artikel.

Blev ellers så glad da jeg læste overskiften :(
[MK]

Det er da ikke billigt. Man kan da allerede få bærbare til ned omkring 7000-8000 i dag, som er bedre end eksemplet i den artikel.

Blev ellers så glad da jeg læste overskiften :(
[MK]

Ja, du kan godt få en bedere computer, når du betaler det dobelte.

Jeg forstår ikke hvordan du kan sammenligne en bærbar til 3000 og en til 7000, og så sige, at den til 3000 slet ikke er billig.

Skal du sælge den 3700 tusinde computer i danmark, så skal du lige smide 25% oveni for moms. Så du på 4625 kr. Og når vi nu bor i afgifternes land så er der sikker nogle flere afgifter kunne jeg forestille mig. Men lad os sætte det lavt. Skal vi sige omkring de 5000 for at sælge den i Danmark.

Det er møg dyrt for en computer du ikke kan bruge til ret meget mere end Win 98 og tekstbehandling.

Og jeg er næsten sikkert på det ikke en topmodel når vi snakker indmad og design.

Så smid et par tusinde oven i, og du får en i dag i Danmark som sparker lidt mere røv end den computer. Så jo jeg syntes bestemt det dyrt. Men det da glædeligt at hører at de nok vil falde i pris.
[MK]

t