MDI Ikon

Tags:    delphi

Når man arbejder med en MDI application, og man har et MDI ikon maksimeret så kommer der et ikon op ved siden af ens MainMenu, hvordan kan man få det væk? (jeg bruger ToolBar2000 med TBSkin +, derfor bruger jeg også MDIHandler men "minnimer, maksimer og luk" knapperne skal stadig være der)

Håber at der er nogle der vil hjælpe.

Kaare

P.S. Vil man hellere have Pointne på Eksperten så find den samme tråd derinde og svar derfra.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når man arbejder med en MDI application, og man har et MDI ikon maksimeret så kommer der et ikon op ved siden af ens MainMenu, hvordan kan man få det væk? (jeg bruger ToolBar2000 med TBSkin +, derfor bruger jeg også MDIHandler men "minnimer, maksimer og luk" knapperne skal stadig være der)

Håber at der er nogle der vil hjælpe.

Kaare

P.S. Vil man hellere have Pointne på Eksperten så find den samme tråd derinde og svar derfra.



Det kan vist ikke lade sig gøre.. :( jeg har også prøvet men jeg kunne ikke..




Når man arbejder med en MDI application, og man har et MDI ikon maksimeret så kommer der et ikon op ved siden af ens MainMenu, hvordan kan man få det væk? (jeg bruger ToolBar2000 med TBSkin +, derfor bruger jeg også MDIHandler men "minnimer, maksimer og luk" knapperne skal stadig være der)

Håber at der er nogle der vil hjælpe.

Kaare

P.S. Vil man hellere have Pointne på Eksperten så find den samme tråd derinde og svar derfra.


Det kan vist ikke lade sig gøre.. :( jeg har også prøvet men jeg kunne ikke..

Hawaii kender du til TSW Webcoder Int 2? der er det fjernet, derfor kan det lade sig gøre.

Mvh
Kaare



LØST!

Mvh
Kaare



t