Alvorlig sårbarhed i Mozillabaserede browsere

Tags:    it-nyheder

Mange vurderer, at de kan sikre sig mod at blive udsat for browserbaserede hackerangreb ved at skifte fra Internet Explorer til andre browsere. Der er ingen garanti for, at det er den rigtige løsning.

Ingen garanti for, at det er den rigtige løsning?
Lad os se: Mozilla lukkede hullet på 1 dag, microsoft tog først hånd om problemet da det ramte main-stream medierne.. Hvad vælger man, hvis man har selv den ringeste forståelse for sikkerhed?

Mvh,

Thomas Nielsen

Der bliver vel lavet en ny og sikrere udgave af internet Explorer når det nye Longhorn kommer ud. De reklamere jo at det bliver MEGET MEGET MEGET SIKRERE end de gamle styresytemer. Så burde de vel også lave en nu version af internet explorer...
Ellers er der da noget galt... Hva siger i?

Er selv lidt lige glad med virus og hacker ankreb...
For der er ikke rigtig noget som de kan hacke sig ind for at finde. Handler ikke over internettet osv.
Og Virus:
Jeg har heller ikke noget på min pc som jeg ikke har lavet backup af...

Det eneste jeg kan frygte er 2 ting:

1)At noget spyware finder min mail og spamer den.
2) At jeg bliver indentifiseret af en virus som er så skadelig at selv en formatering ikke vil kunne klare det. Eller at den på en eller anden måde ødelægger min HD så jeg enten skal have den reperaret eller skiftet (HD selvfølgelig...

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

t