Microsoft kritiserer open source-strategi i Brasilien

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Som et af de første lande har Brasilien besluttet at skifte til open source-software i hele den offentlige forvaltning. Microsoft mener, at regeringen styrer landet i den forkerte retning.

nej da! mener de det? Jeg troede at Microsoft er glade for at deres kunder vælger konkurrenterne... :D

det er da rimeligt selvsagt.

[Redigeret d. 04/06-04 16:29:02 af Jesper Kristensen]

nej da! mener de det? Jeg troede at Microsoft er glade for at deres kunder vælger konkurrenterne... :D

Det troede jeg også. Er jeg helt galt på den? :|

Jesper mener det vist ironisk, Malthe?
Hvis du helt ærligt troede at Microsoft var glade for det, burde du måske tænke over hvorfor de ville være glade for at miste millioner af dollars i indtægter?
Det ville da være tosset af Microsoft at opfordre folk til at bruge konkurrenterne ikke ?

// Kasper

mon ikke også malthe er ironisk. Måske er kasper også ironisk, måske er jeg. Det her er et sidespor

adam
Køb en zebra - og kald den plet

apropos sidespor: www.mslinux.org

Hvis du helt ærligt troede at Microsoft var glade for det, burde du måske tænke over hvorfor de ville være glade for at miste millioner af dollars i indtægter?
Det ville da være tosset af Microsoft at opfordre folk til at bruge konkurrenterne ikke ?

// Kasper

jo :)

Man kan jo godt regne ud hvad Microsoft tænker i sådan en sag. Synes bare de er langt ude, når de begynder at kritisere deres tidligere kunder.

[Redigeret d. 05/06-04 10:08:16 af Jesper Kristensen]

apropos sidespor: www.mslinux.org

Ha ha, en fed side... Kan ikke forstå at Hr. Gates ikke har fået den sagsøgt af nettet, men det er da nogle fede nyeder der er på siden.

Microsoft has hired lawyers to attack it's own product line in an attempt to confuse the DOJ. This stunning new tactic shows great promise according to several Harvard Law professors, although many expressed confusion when questioned about the long term effects of this campaign.

He he :D

Mobster
Interactive Systems - www.interactive.dk

det undrer også mig at den ikke er blevet lukket, fordi det virker da som om den er pæn gammel

Syns det er godt at man for noget andet end windows.
Jeg har godt nok stadig windows, men venter til det tidspunkt hvor at linux er så stort at ALLE spil bliver lavet til linux...

Windows har bare været heldige at de går så godt for dem...
Og grunden til det er nok at de var det første på market som havede noget med et flottere interface end dos har. Det kan vi jo alle huske fra win 3.1. Det var ginialt...

Men Windows har bare ikke holdt sin fantastise udvikling. For i starten var win altid et skridt foran, men nu går det sløvt...

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

5 sek.
Det er jo et tekst program, det er også det samme. Og der er det jo bare surt når man har betalt.

Alle burde bruge mit personlige tekstbehanligt program: ShafhPad :D

Shafh
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

En professionel er en person, som kan gøre sit bedste på tidspunkter,hvor han ikke ligefrem føler for det.

<< < 12 > >>
t