Internet-udbydere kunne stoppe alle virus-mails

Tags:    it-nyheder

De danske internet-udbydere har allerede teknikken til central virus-scanning af e-mails, men flere udbydere afviser at gennemgå kundernes private post. Dansk Folkeparti mener at udbyderne skal tvinges til at sikre kunderne mod computervirus.

De danske internet-udbydere har allerede teknikken til central virus-scanning af e-mails, men flere udbydere afviser at gennemgå kundernes private post. Dansk Folkeparti mener at udbyderne skal tvinges til at sikre kunderne mod computervirus.

jeg mener at det bør være op til kunderne

Mvh. Jop...

jeg mener at det bør være op til kunderne

Mvh. Jop...

Enig.
jeg mener også at det bør være op til kunderne.

Mvh.
Thomas Christensen
-------------------------------------------------------
Visual Basic noget for dig?
tjek Visual Basic-Gruppen
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=41

Lige meget hvad DF mener så skal min postkasse kraftedeme ikke censureres! Hvad ville DF sige til at Post Danmark skulle kigge al deres post igennem efter miltbrand og andet godt?

Desuden mener jeg at hvis man bare er nogenlunde normalt begavet og gider at sætte sig bare en smule ind i hvordan sådan noget skidt fungerer (det tager højst en halv time for et grundkursus!), så behøves man ikke noget antivirus skjold eller andet beskyttelse. i det hele taget kommer man langt med sund fornuft.

Desuden mener jeg at hvis man bare er nogenlunde normalt begavet og gider at sætte sig bare en smule ind i hvordan sådan noget skidt fungerer (det tager højst en halv time for et grundkursus!), så behøves man ikke noget antivirus skjold eller andet beskyttelse. i det hele taget kommer man langt med sund fornuft.

Der er ikke mange internet brugere. som falder i den kategori... desværre :(

Jeg mener også det burde være op til kunderne

det er lidt ring at de ikke gør det :) man kan jo bare sende crypteret mail's så kan de alige vel ikke læse ens mail :o)

Og så kan målgruppen vel heller ikke...

jeg syntes ikke det bør gøres uden kundernes tilladelse.... tilgæld vil jeg mene at det er et godt tilbud til evt. kunder...
jeg har jubii mail og er meget taknemlig for det sperm filter der følger med.... ellers ville jeg have 5-10 sperm mail hver gang jeg åbnede post kassen....
på det sidste ville det også være rat med anti virus filter.... (det skal selvfølgelig stadig være muligt at se de mails der bliver fanget...)

personligt syntes jeg at den bedste måde at bekæmpe sperm på ville være hvis man skulle vente lidt tid eller betale et par øre pr. mail.... (desvære tror jeg ikke det kan lade sig gøre på internationalt plan....)

Mvh. Jop...

på min gamle postkasse modtog jeg 156 mails om dagen, dette var ireterne da måske en af de mail var vigtige for mit firma, men mange af dem kan man kende på emne´et

-----------------------------------------------------------------------------
»»Mark S. Johansen

personligt syntes jeg at den bedste måde at bekæmpe sperm på ville være hvis man skulle vente lidt tid eller betale et par øre pr. mail.... (desvære tror jeg ikke det kan lade sig gøre på internationalt plan....)

Mvh. Jop...

*lol*

Mere seriøst mener jeg at det er forkert at tage penge for emails, da meget af det emails bygger på, er at det er gratis

adam
Køb en zebra - og kald den plet

t