Microsoft får patent på dobbeltklik

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Softwaregiganten har taget patent på en metode, som aktiverer en funktion når brugeren klikker flere gange på samme knap.

Softwaregiganten har taget patent på en metode, som aktiverer en funktion når brugeren klikker flere gange på samme knap.

Det er for latterligt...

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Det er for latterligt...

MH.

The-Freak

helt enig.... det her betyder jo enlig at vi ikke må bruge dobbelt klik når vi udvikler applikation....

måske man skulle søg patent på tastkombinationer....

Mvh. Jop...

Metoden er rettet mod håndholdte computere og andre apparater, som skal betjenes med et begrænset antal knapper.

Så er det, så man skal vurdere om en PC bliver betjent med et begrænset antal knapper, men ideen er helt klart total latterlig. Hvem tvivlede egentlig på at sådan noget kunne ske, det er jo Microsoft.....

Jan Larsen
CO-owner Jabo-web.com
http://www.jabo-web.com/ref=3

det er jo Microsoft.....

alt for snævertsynet kommentar da det ikke kun er microsoft der får tilkendt latterlige patenter(ja, denne er latterlig) men se nu bare Eolas og alle de andre...

patenter burde forbydes...

Casper

det er jo Microsoft.....

Nej. Det er jo USA.

patenter burde forbydes...

Nej, De er gode nok... Dumme firmaer(deriblandt Microsoft) burde forbydes ;)... hehe...

MH.

The-Freak

[Redigeret d. 01/05-04 22:41:49 af The-Freak]

det er jo Microsoft.....

Nej. Det er jo USA.

når du siger at det er USA betyder det så at det ikke gælder i danmark........

jeg kan heller ikke forstå det for på en mobil telefon kan man for forskellige bogsatver frem alt efter hvor længe man holder knappen nede..

Mvh. Jop...

det er jo Microsoft.....

Nej. Det er jo USA.

jeg kan heller ikke forstå det for på en mobil telefon kan man for forskellige bogsatver frem alt efter hvor længe man holder knappen nede..

Mvh. Jop...

Det ved jeg ikke, men mente bare at de har for vane at godkende en masse skøre ting derovre...

det er jo Microsoft.....

Nej. Det er jo USA.

Mvh. Jop...

Det ved jeg ikke, men mente bare at de har for vane at godkende en masse skøre ting derovre...

Ja........ helt enig...

Mvh. Jop...

Det er mere lamt end Harley Davidson som har taget patent på en Harley Davidson motorcykels lyd :D

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
http://www.growyourownshit.com/users/Decko
-------------------------------------------------------

<< < 12 > >>
t