Bryllup sætter skub i salget af DVD-optagere

Tags:    it-nyheder

Elektronikbranchen forventer, at der vil blive solgt 60.000 DVD-optagere herhjemme i år. Det skyldes ikke mindst den kongelige begivenhed 14. maj, hvor kronprinsen og Mary Donaldson bliver viet.

"Det skyldes ikke mindst den kongelige begivenhed 14. maj, hvor kronprinsen og Mary Donaldson bliver viet."

LOL - Ja lad os alle sammen købe en dvd optager til flere tusinde kroner, så vi kan optage vielsen .... aaaahhhh nej tak

Gider ikke engang se den, hvad fanden har kongefamilien gjort for at blive så specielle? De er bare pisse irreterende!

De er bare pisse irreterende!

Nu er jeg ikke royalist, men hvordan er de irriterende? eller mener du faktisk, at det er medierne der er irriterende?

Casper

Jeg må sige jeg deler overbevisning med Casper, da nogen her på udvikleren har det med at fatte sig i korthed. Nogen gange for kort, når en kommentar skal smides, eller i andre tilfælde (altså ikke dette) er den så spækket med stavefejl at man giver op før man når til problemet.

Jeg kunne nu godt tænke mig til at der er relevans i det med et DVD-boom. Billedbladet og så videre sælger da i hvert fald godt pr. deres royale indblik. (Hvilke jeg personligt finder for nærgående og ofte vulgært men det er en anden historie)

// Kasper

User
Bruger #80 @ 30.04.04 09:04
Gider ikke engang se den, hvad fanden har kongefamilien gjort for at blive så specielle? De er bare pisse irreterende!

Hvad er det for en omgang fis at lukke ud? Kongefamilien har ikke gjort noget for at de er blevet specielle - vi lever i et monarkistisk land, og kongefamilien er den bedst tænkelige måde at 'markedsføre' Danmark i udlandet på. At de skulle være 'irriterende', er nok den mest useriøse kommentar jeg til dags dato har hørt om et så omspændende og nationalt fænomen.

Jeg kan på ingen måde sympatisere med dig, og jeg finder dine kommentarer en anelse umodne.

Jeg synes ikke selv at kongehuset er noget specielt - men at mene de er irriterende og stille spørgsmålstegn ved "hvad de har gjort for at blive så specielle" - er lige i overkanten, imo.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

t