Finsk teknologi-pris til web-opfinder

Tags:    it-nyheder

Tim Berners-Lee modtager den finske Millenium Technology Prize og en kontant belønning på 7,6 millioner kroner.

Hvad har Tim Berners-Lee lavet siden han får det?

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:44 af Bruger #3530
Nååå, ja.
Tak.
Internettet er da ikke noget stort. Det er jo bare et netværk af en større klasse, opsamlet i en hoved server i USA kaldt SyberSpace.
Det er da sygt, at han får så meget for det.
Internettet er selvfølgelig en god opfindelse. Og det er noget man helle tiden bruger. Men det er bare ikke utrolig svært at lave.
Du kan jo også lave et hjemme netværk? Nu bruger du jo win eller linux hjælpe halløj til at lave det, men det er da ikke svært.

Men det er da noget som vil stå i historiebøgerne for computeren.

Vis Word With Web ikke findes ville www.udvikleren.dk ike findes og det er jo ikke så sjovt :(

Er i ikke enige? :D

Theis F. Hinz
(Shafh)
Theisf@stofanet.dk

Man kommer aldrig videre, hvis alle er enige...

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:44 af Bruger #3530
Internettet er da ikke noget stort. Det er jo bare et netværk af en større klasse, opsamlet i en hoved server i USA kaldt SyberSpace.

Internettet er ikke samlet nogle steder, og noget stort? Jo, det må man nok sige.. Jeg ville gerne se dig lave TCP/IP protokollen om igen.. For at tage en del af det Internettet er bygget på..

Det er da sygt, at han får så meget for det.
Internettet er selvfølgelig en god opfindelse. Og det er noget man helle tiden bruger. Men det er bare ikke utrolig svært at lave.

Igen, lad mig se dig lave HTTP, TCP/IP, FTP, SSH, Telnet, osv. osv. protokollerne..

Er i ikke enige? :D

Jeg er generelt aldrig enig med dig :P

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/

t