3 tabte 14 mia. kr. på 3G-telefoni i 2003

Tags:    it-nyheder

Teleselskabet 3 belaster regnskabtet voldsomt hos asiatiske Hutchison Whampoa. I 2003 tabte selskabet 14,3 milliarder kroner på 3G-eventyret.

Teleselskabet 3 belaster regnskabtet voldsomt hos asiatiske Hutchison Whampoa. I 2003 tabte selskabet 14,3 milliarder kroner på 3G-eventyret.

Hvad havede de regnet med? vi går ud og køber en dyr telefon og et dyrt abonnent....... Bare lige sådan!
Det skal nok have tid... ligesom fjernsynet!

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:43 af Bruger #3530
3G er farlig, men ikke mere end almindelige mobiler.
Folk siger de har hovedpine og at det er masternes skyld, men er det rigtigt? Hvad ved de om "ElektroMagnetiskStråling"?
Jeg ved ikke noget om det. :)

Jeg glæder mig bare til dagen hvor strålingen ikke er farlig og at det virker til en rimelig pris

Stort set al elektromagnetisk stråling er farlig... se bare solstråler, dem bliver man forbrændt af...

Casper

Enig i jer alle. 3 har været dumme. tv avisen har haft en masse om det osv.

Men dette er der dog ikke nogen der har nævnt:

1) Mobilerne koster over 3000 kr.

2) Det abonnomanget er hammer dyrt (hved ikke hvordan det staves)

3) Bække skal havde en 3 mobil telefon.

4) Billederne er total dårlige.

5) Og ja de har været for hurtige. Alt tar tid. Og de har været for hurtige med udviklingen.
Og man kan ikke løbe hurtiger end udviklingen!!!

Det var min mening

---------------------------Theis F. Hinz (Shafh)-----
----------------------------Theisf@stofanet.dk------

I Fight For The FUTUR, ElLEr SåDaN NoGEt...............

Jeg stor sq ikke på at det er farligt. Forskerne siger at det er ufarligt, og nogen jeg ikke ved hvem er (vist nok nogle forældre der ikke ved hvad en mobiltelefon er) siger at nogen siger at det ikke er bevist at det er ufarligt. Man har fx ikke lavet forsøg med om det er farligt, hvis man står på hovedet med en høj hat på i regnvejr og siger "papmachejuletræ"...

http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=16701

der står ikke den er ufarlig, men den er mindre farlig end strålingen fra en normal mobiltelefon!

Og det hjælper jo ikke med alle de eksperter, der siger det er ufarligt, når folk alligevel ikke tror på dem. Hvordan skal de så bevise det??

Jeg synes faktisk det er godt klaret af 3! At gå ind på et helt nyt marked i så mange lande, og tilbyde sevices som veletablerede teleselskaber ikke kan hamle op med, og slippe med et underskud på 14 mia synes jeg er flot... Nogle der kan huske hvordan mobilix's regnskab så ud, da de kom ind på det danske marked?

og så lige et par hurtige kommentarer :

1) Mobilerne koster over 3000 kr.

Priserne ligger mellem 99 og 1499 hvis man køber dem med abonnement, jeg synes ikke det er specielt dyrt for en avanceret mobiltelefon.

2) Det abonnomanget er hammer dyrt (hved ikke hvordan det staves)

Det er rigtigt at abonnementet ikke er blandt de billigste, men i forhold til hvad de udbyder, er det ok:

for 149 kr om måneden får man 150 minutters taletid eller videosamtaler. Og ubegrænset forbrug af alle indholdstjenester i 3 mdr.

5) Og ja de har været for hurtige. Alt tar tid. Og de har været for hurtige med udviklingen.
Og man kan ikke løbe hurtiger end udviklingen!!!

Jeg kan ikke lige se hvorfor de har været for hurtige. De skulle måske have brugt 2-3 år mere på udviklingen, før de lancerede det?

MvH

Stefan Svensson
http://fusket.frac.dk

Jeg stor sq ikke på at det er farligt

måske ikke den stråling som kommer fra din telefon, men forestil dig et interferensmønster alle de master giver...

Jeg stor sq ikke på at det er farligt

måske ikke den stråling som kommer fra din telefon, men forestil dig et interferensmønster alle de master giver...

øhh... citat fra comon artiklen der blev linket til:
Strålingen fra mobilmaster bliver nu frikendt i en ny dansk undersøgelse, som er gennemført af to forskere på Aalborg Universitet. Forskerne konkluderer, at strålingen fra mobilmaster er 100 gange mindre end strålingen fra en mobiltelefon, skriver Ritzaus Bureau.

adam

Køb en zebra - og kald den plet

t