Web Editor Questions

Tags:    delphi

Her er en række spørgsmål til en teksteditor:

1. Hvordan laver man Drag 'n Drop således at man fra en liste med filer kan trække dem til et bestemt sted hvor efter der så bliver åbnet et vindue med den pågældende fil?

2. I en Preview findes der så en metode til at lave en toolbar som har følgende egenskaber: tilgage, frem, opdater, stop, "adresse bar", ellers hvordan laver man dem uden at der kan ske fejl ved at klikke på frem eller tilbage?

3. Det var vist alt.

Mvh
Kaare



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Her er en række spørgsmål til en teksteditor:

1. Hvordan laver man Drag 'n Drop således at man fra en liste med filer kan trække dem til et bestemt sted hvor efter der så bliver åbnet et vindue med den pågældende fil?

2. I en Preview findes der så en metode til at lave en toolbar som har følgende egenskaber: tilgage, frem, opdater, stop, "adresse bar", ellers hvordan laver man dem uden at der kan ske fejl ved at klikke på frem eller tilbage?

3. Det var vist alt.

Mvh
Kaare

-
1. kommer jeg med imorgen standby
2. jov... til preview kan jeg anbefale et InternetExplorer activeX komponent som jeg ikke kan huske hvad hedder (komemr også imorgen)
3. ja det stemmer

Aloha - Er du fresh???



[2. jov... til preview kan jeg anbefale et InternetExplorer activeX komponent som jeg ikke kan huske hvad hedder (komemr også imorgen)]

Det hedder ScriptLet, og det kan findes enten under bare "ScriptLet" eller "Microsoft ScripLet". Gå ind i Components -> Insall ActiveX.

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤
URL : http://www.mhj.0catch.com EMAIL : mouzulu@hotmail.com



Jeg bruger det der Microsoft ActiveX komponent men hvordan får jeg helt præcis den der toolbar frem, jeg har selv kunne lave alt pånær adresse bare men hvordan finde jeg ud af om man overhovedet kan gå frem og tilbage?

Mvh
Kastermester



Ingen svar, skal jeg tage pointne selv?



t