Eksperter fraråder internetafstemning

Tags:    it-nyheder

Et nyt internet-baseret system skal gøre det muligt for amerikanere i udlandet at stemme online til primærvalgene. Eksperter advarer om risici for hacker- og virusangreb mod systemet.

Tror jeg ikke... Det nok Microsoft der skal lave det.
BILL GATES MÅ VÆRE STOLT!

Go Microsoft!

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:41 af Bruger #3530
Stoler du blindt på microsoft's teknologi ?
Det vil jeg stærkt fraråde da der lige nu er over 30 ulappede huller i internet explorer og den næste større rettelse kommer ikke lige foreløbig.

Så skal microsoft lave det, er jeg sikker på der kommer huller, men alligevel: Ingen kan lave det 100% sikkert

Jeg vil vædde med at du ikke har så meget som 1% ligeså meget indsigt i software sikkerhed som Microsoft. Så jeg synes det er plat, at du kommer med en udtalelse, hvori du konkluderer at Microsoft er dårligere end alle andre, til at lave sikkert software.

Microsoft kan lave det bedre end alle andre, hvilket kan begrundes med det ene argument at: de har flere mennesker de kan sætte til at lave det.

Desuden tror jeg at apis kommentar var sarkastisk ment.

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:41 af Bruger #3530
Jeg tror at Micrsoft allerede styre vores liv:

1. Hvis vi nu siger at USA er ved at lave en ny slags
atombombe HEMMELIGT så ville Pentagon, Nsa, FBI og CIA
vide det, og det vil stå på deres computere. Som er
Windows baseret.
Hvis russiske KGB's (Ruslands efterretningstjeneste)
Hackere for fat i det begynder "Den Kolde Krig" igen.

2. Måske kunne der også affyres atomvåben, men det er
heldigvis kun Bush der kan.

DET HER ER KUN ET EKSEMPEL OG SKAL IKKE TAGES ALV-
ORLIGT!

Okay, jeg har læst videre. Det er ikke Microsoft der skal
det, men det bruger Microsoft teknologi som
Active Server Pages (ASP).

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:42 af Bruger #3530
Jeg synes bare ikke man skal lade Microsoft styre alt, for der er, bevares, da vel også fejl i Microsofts software?

Naturligvis er der fejl, det er mennesker der har lavet det.. Jeg har ikke sagt at Microsofts software er fejlfrit, det er jeg udemærket klar over at det på ingen måde er. Jeg synes bare ikke man skal lange ekstra ud imod Microsoft, fordi det nu engang rent faktisk ér dem der har lavet det "mest korrekte" software - dvs. det som folk har brug for, og fordi at de har monopol på operativsystemer blandt private.

Selv bruger jeg da også Windows XP og er mere end tilfreds med det. Men min erfaring er:
Microsoft er så store så bliver de sat på opgaven, laver de den garanteret også til fulde og perfekt, men lige så vil der komme et utal af hackerangreb, mange måske bare fordi Microsoft står for det.

Ja, der findes jo idioter..

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:42 af Bruger #3530
t