Er man nødt til at råbe op om andre produkters fejl, kan det for mig godt virke som om at der bare ikke er nok gode ting at sige om sit eget produkt.
Det er jo også meget amerikansk standard, generelt at lave skod produkter, og være så fokuserede på deres kapitalistiske samfund, at det er ligemeget hvad man siger om hinanden, det er groft sagt, så demokratisk som det kan blive. Det at man ikke må sammenligne sig med andre firmaers produkter er jo faktisk en begrænsning af demokratien, hvis man tænker over det. Ikke at det gør mig noget, jeg kan generelt ikke lide den måde USAs samfund ser ud, udadtil.
I så fald er jeg glad for den Danske lovgivning med at du ikke må rakke andre firmaer ned! Det skulle jo nødig ende i mudderkampe mellem firmaer. Desuden synes jeg at Microsoft burde lave deres reklamer så de passer til de forskellige kulture, men det finder de jo nok selv ud af!
Jeg er så sandelig også glad for den danske lovgivning, naturligvis nogle få undtagelser, men det er ikke noget der har med dette emne at gøre.
Jeg tror også Microsoft laver deres reklamer som de bør være, de har penge nok til at ansætte et anstændigt reklamebureau.
Så en sidste bemærkning; er her nogle som har lagt mærke til de reklamer Tele2 kører? "Altid billigere end TDC" - ca. citat
Men det kan umuligt være lovligt..
--
Ronni Egeriis -
http://sqdev.dk/Co-Admin