10 millioner sange solgt på 5 måender

Tags:    it-nyheder

Med over 10 millioner sange solgt til macbrugere på mindre end ½ år, kan iTunes godt kaldes for en succes. Denne succes har MusicMatch gjort efter, og efter kun to uger hos Windows brugerne er der blevet taget godt i mod dem. Konceptet er, at man kan købe sange enkeltvis over nettet - til den lille pris af 99 cents pr. sang. Det er endnu kun muligt at købe musik via MusicMatch hvis man bor i USA.

Med over 10 millioner sange solgt til macbrugere på mindre end ½ år, kan iTunes godt kaldes for en succes. Denne succes har MusicMatch gjort efter, og efter kun to uger hos Windows brugerne er der blevet taget godt i mod dem. Konceptet er, at man kan købe sange enkeltvis over nettet - til den lille pris af 99 cents pr. sang. Det er endnu kun muligt at købe musik via MusicMatch hvis man bor i USA.

Stort, stort :)

- FreaK aka Marco

--
Learn to live with it, or die with it...

Stort, stort :)

- FreaK aka Marco

--

Jep, håber fandme at det kommer til DK! Så skulle jeg være den første til at smide Kazaa i skraldespanden, hvis det da ellers bliver implementeret på en ordentlig måde, og udvalget bliver stort nok :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

TDC har et system kørende hvor man leje et musik nummer, og købe rettighed til at brænde et nummer. Udvalget er bare meget begrænset.

http://musik.tdconline.dk/

MvH

Stefan Svensson
http://fusket.frac.dk

TDC har et system kørende hvor man leje et musik nummer, og købe rettighed til at brænde et nummer. Udvalget er bare meget begrænset.

Ja, og deres system skulle være ret ringe i det hele taget. Jeg læste en anmeldelse af TDC's bud på en online musik butik, og den fik HUG :). Det vigtigste må være udvalget. Så længe de ikke har al den musik jeg gerne vil have, så kan jeg ikke bruge det til så meget.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Det vigtigste må være udvalget. Så længe de ikke har al den musik jeg gerne vil have, så kan jeg ikke bruge det til så meget.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg kunne ikke være mere enig. Hvis en tjeneste ikke har det musik jeg vil have, virker det naturligt ikke at bruge den?

- FreaK aka Marco

--

t