Det der kan jeg tage _så_ lidt seriøst... Tør øjnene nørder
Tror sgu de er lidt ligeglade med hvad du kan tage seriøst! Jeg vil ikke påstå at jeg kan sætte mig ind i sagen, for jeg har aldrig brugt tid på den slags, men naturligvis er det da et problem hvis ting man har brugt måneder på, bliver stjålet. Din kommentar, Marco, viser en, i mine øjne, meget latterlig holdning overfor fænomenet. Det er muligt at du føler dig for hardcore til at gå op i den slags, men lad være med at fordømme andre der godt kan lide at bruge sin tid på den slags! Desuden virker det ufedt at bruge "nørder" som et skændsord i denne sammenhæng - jeg ved udmærket hvor meget du i grunden sidder på IRC hver dag
Jeg er ligeglad med hvor ligeglade i er (
?)
Der er folk der bruger alt deres tid på omtalte computerspil, og skaffer sig artifacts mm., og bruger dem i krig og kamp mod andre. Og ikke et ondt ord om dem, men hvor slemt er det lige at få stjålet gear i et spil?
Desuden fordømmer jeg ingen.
Jeg føler mig for hardcore til at gå op i den slags? Undskyld sprogvalget, men KN*P dig selv!
Ordet nørd kan betyde mange ting. Jeg er nørd, ja, men ikke på sådan en måde, at jeg ville tude og vræle hvis der var nogen der stjal virtuelle objekter fra mig?
- FreaK aka Marco
--
Learn to live with it, or die with it...
[Redigeret d. 04/10-03 20:57:53 af Marco]