500.000 danskere svigtet af Microsoft

Tags:    it-nyheder

User
Bruger #80 @ 17.09.03 12:40
Om 4 måneder stopper Microsoft totalt med at videreudvikle på Windows 98. Dette betyder at over en halv million danskere ikke længere kan hente sikkerhedsopdateringer til deres operativ system. Ifølge Microsoft er det ikke et forsøg på at forøge salget af Windows XP.

Min mening: det er da klart... Man kan da heller ikke rende rundt med Win98, og desuden er det LANGT fra 500.000, MANGE MANGE af dem opdatere ikke alligevel eller har ikke internet

mvh.
Lasse Espeholt

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:47 af Bruger #3530
User
Bruger #55 @ 17.09.03 16:38
Det er jo fejlrettelser man henter, hvis man køber et program med fejl burde det så ikke være gratis at få fejlen rettet?
Men på den anden side så forstår jeg godt microsoft, de må vel også stoppe på et tidspunkt, alt gammelt software stopper med at blive opdateret før eller siden....

winME er jo også næsten det samme som win98.. Faktisk er det ofte at man bliver nød til at downloade win98 software. Så på den måde er styrestystemmerne jo meget ens...
Tror i så ikke at windows også snart lukker for udvikling til winME?

// Great programs often follow great brains!

Det er jo spild af resourcer for Micro$oft, at bruge medarbejdere på at udvikle rettelser og opdateringer, til systemer de ikke længere har mulighed for at tjene penge på.

I skal tænke på at det er en kapitalistisk verden, det er ikke Open Source miljøet.

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

Ja svigtet og svigtet det ved jeg nu ikke.
Som sagt skal man jo stoppe et sted.
Man kan ikke blive ved at syg lapper på gamle busker.

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --

User
Bruger #80 @ 17.09.03 21:52
Min mening: det er da klart... Man kan da heller ikke rende rundt med Win98, og desuden er det LANGT fra 500.000, MANGE MANGE af dem opdatere ikke alligevel eller har ikke internet

mvh.
Lasse Espeholt

Hehe... Jeg er fuldstændig enig... Men windows 98 bliver virkelig brugt af mange, og det kører faktisk rigtig stabilt.

Jeg skrev denne nyhed, og formulerede den som jeg gjorde, for at provokere jer alle lidt, og for at få gang i lidt debat... :-)

Mig ~ provo-preben

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Jeg skrev denne nyhed, og formulerede den som jeg gjorde, for at provokere jer alle lidt, og for at få gang i lidt debat... :-)

Det satte så ikke så meget debat igang, de fleste er enige i at det er spild af M$' resourcer? :o)

Mig ~ provo-preben

Ja tak ;)

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

t