Ringetone kan holde myg væk

Tags:    it-nyheder

En koreansk mobil operatør påstår at have lavet en ringetone der kan holde myg væk! Tonen er så høj så vi mennesker ikke kan høre den, men myggene kan ikke lide den tone. Ringetonen koster $ 2,5!

Havde de så tænkt sig at man skulle afspille sin ringetone hele tiden, eller bare håbe på at folk ville ringe til en mens man sad i en myggesværm? :|

Havde de så tænkt sig at man skulle afspille sin ringetone hele tiden, eller bare håbe på at folk ville ringe til en mens man sad i en myggesværm? :|

Ja jeg fatter det godt nok heller ikke.. Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen mobiler man sådan bare kan sætte til konstant at afspille en ringetone, uden selv at skulle gøre noget? :|
Rimeligt forstyrrende for en samtale hvis man sidder til grillfest og alle trykker på deres mobil hvert 15. sekund, for at slippe for at blive bidt af myg? :P

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ja jeg fatter det godt nok heller ikke.. Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen mobiler man sådan bare kan sætte til konstant at afspille en ringetone, uden selv at skulle gøre noget? :|
Rimeligt forstyrrende for en samtale hvis man sidder til grillfest og alle trykker på deres mobil hvert 15. sekund, for at slippe for at blive bidt af myg? :P

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Mod myg...

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk
------------------------
Hvis man blander vand og salt, så bliver det til ILD!

Min mormor laver forsøg med b vitamin i svære mængder, hun siger det hjælper. også er en pille i maven mere handy end en mobil tlf. i lommen.

t