Hvis du tager bærbar med på ferie, er du syg?

Tags:    it-nyheder

En række amerikanske læger hævder at have fundet den nye folkesygdom; nemlig "online afhængighed". De mener, at hvis man tager sin bærbare computer med på ferie, har man ovenstående sygdom. Så kan man så spørge sig selv, om de læger mangler klienter, siden de ligefrem "angriber" disse folk.

En række amerikanske læger hævder at have fundet den nye folkesygdom; nemlig "online afhængighed". De mener, at hvis man tager sin bærbare computer med på ferie, har man ovenstående sygdom. Så kan man så spørge sig selv, om de læger mangler klienter, siden de ligefrem "angriber" disse folk.

Damn, det er jeg sgu ked af at høre - har lige været på ferie en uge, og _selvfølgelig_ havde jeg da min dejlige laptop med?? :P
Der var heldigvis telefonstik i vores sommerhus, så jeg kunne få min daglige dosis af Internet ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Det er vel ingen sygdom. Blot en "ny standard" - nemlig det at information og kontaktmuligheder skal være større og mere tilgængelige uanset hvor man befinder sig. Det at tjekke e-mails, tjekke nye beskeder på udvikleren (og alle andre community-sites) er vel ligeså vigtig som telefonisk kontakt med familie, venner o.l. Nu er der jo bare det at internet også kræver en computer, så det kan være en fordel at tage sin egen bærbare med, hvis man har sådan en.
Ligesom man kan bede folk fra arbejdet om ikke at ringe mens man er på ferie, kan man også blot lade være med at tjekke arbejds-e-mailen, men blot den private. Jeg synes det er fair nok. Bestemt ingen sygdom.

/ Bjarke

--------------------------------------------------
[THIS IS A SIGNATURE VIRUS! PLEASE COPY IT INTO YOUR OWN SIGNATURE(S)]
--------------------------------------------------
*** Matematisk Student anno 2003!! *** (Juhuu...)

Jeg skal indlægges sammen med Kasper, jeg havde min med ferie. der var bare ikk nogen linje ud huset, det kunne så også være samme da der heller ikke var nogen stikkontakter med 3 huller. så jeg kan måske nøjes med noget peni/pc cillin.

lol da jeg var ind at læse det på it-avisen.dk har der en sonofon reklame "mobil data få trådløs adgang til lagert, kunde oplysninger , email

ja så jeg jo også være syg. men vad har de tængt sig at kurer det med en virus :P
nej jeg har sku også min bærbar med rundt og alle mine cdér det kunne jo være at men lige skulle bruge en cd er var der hjemme og så kan man sku lige så godt tage dem alle med.

når jeg tager af sted på ferie så har jeg gerne min computer, extern brænder, extern hd, alle mine cdér og alle mine bøger (programmerings bøger) og lidt extre kabler

:P

http://www.lommeuld.dk

[Redigeret d. 16/07-03 16:17:49 af martin lund]

[Redigeret d. 16/07-03 16:18:03 af martin lund]

t