Afinstallering med til fremtidige MS patches

Tags:    it-nyheder

<< < 12 > >>
Microsoft planlægger at inkludere en afinstalleringsfil i deres sikkerhedspatches. Dette er på grund af at nogle af deres tidligere sikkerhedspatches, har haft katastrofale følger hos forbrugerne. Der er endnu ikke sat en dato på den første patch med afinstallering.

Microsoft planlægger at inkludere en afinstalleringsfil i deres sikkerhedspatches. Dette er på grund af at nogle af deres tidligere sikkerhedspatches, har haft katastrofale følger hos forbrugerne. Der er endnu ikke sat en dato på den første patch med afinstallering.

Det synes jeg helt sikkert lyder som en god ide! Jeg har endnu ikke selv været uheldig med en af deres patches, men jeg er fandme bange hver gang jeg har installeret skidtet og skal genstarte :P

Mvh.
--

Kasper (TSW)
Webmaster

Hørt, jeg har haft mange problemer med deres opdateringer, senest i dag, hvor jeg installerede en ny patch der erstattede min mshtml.dll fil med ubehagelige sideffekter

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Hørt, jeg har haft mange problemer med deres opdateringer, senest i dag, hvor jeg installerede en ny patch der erstattede min mshtml.dll fil med ubehagelige sideffekter

Åh nej, jeg har lige installeret 2 patches i dag, som jeg ellers havde ventet flere uger med.. Beder til at min computer virker næste gang jeg genstarter :|

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Så må man håbe at man kan afinstallere uden at starte windows! Ellers hjælper det ikke. Min computer er bl.a. gået ned efter at jeg har installeret Personal Web Server og Windows Media Player selv om de kan afinstalleres.

Men det bedste er nok at sikkerhedskopiere hele sin hartdisc før man besøger Micro$ofts website :(

Så er der jo dem der ikke behøver at genstarte...

Hvis der skulle være probs med min win, så skulle jeg da hurtigt få den lagt ned igen...

Mvh Ralph B. Andreasen

Jeg ved ikke helt hvordan I bærer Jer af med at få det hele til at låse, men jeg har aldrig været ude for at en update låste hele systemet.

Jeg har engang været udefor at PC'en gik fulstændig ned, bare frodi jeg installerede DX9.
PC'en ville ikk' starte igen, så jeg måtte smide min Recovery Boot Diskette i A: og min
Recovery CD i E: og så genstarte. Det resulterede i at HELE mit drev blev slettet, hvorefter
den bare pakkede HELE Windows ud på C: igen...

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hey Allesammen,

ville lige knytte en kommentar hertil...

1. I en del af de større patches er der faktisk et "uninstall" program (bl.a ServicePack'sne)
2. Hvis i er ude for at windows ikk vil starte efter i har opdateret det, så prøv at trykker F8 under opstart, og vælg "last known good configuration" (sidste kendte gode konfiguration), så skulle windows gerne virke igen, uden at i skal til at lege med deres recovery program.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

[Redigeret d. 11/06-03 18:43:43 af Ken Christensen]

hmm, ja det kom så 2 gange.. :(

[Redigeret d. 11/06-03 18:44:32 af Ken Christensen]

2. Hvis i er ude for at windows ikk vil starte efter i har opdateret det, så prøv at trykker F8 under opstart, og vælg "last known good configuration" (sidste kendte gode konfiguration), så skulle windows gerne virke igen, uden at i skal til at lege med deres recovery program.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

[Redigeret d. 11/06-03 18:43:43 af Ken Christensen]

Nej den gør ikk', i hvert fald ikke under min Win98 FE. F8 giver kun mulighed for
kommando prompt og Fejl-sikret tilstand...

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

<< < 12 > >>
t