E-mails kan læses, men ikke kopieres

Tags:    it-nyheder

Microsoft vil i femtiden gøre det muligt at kunne sende e-mails, hvor modtageren kun kan læse den. Modtageren kan altså ikke printe den ud eller kopiere den.

Microsoft vil i femtiden gøre det muligt at kunne sende e-mails, hvor modtageren kun kan læse den. Modtageren kan altså ikke printe den ud eller kopiere den.

Sikke dog noget svineri - man kan sqda bare tage print-screen ;)

Sikke dog noget svineri - man kan sqda bare tage print-screen ;)

Nix, print-screen er naturligvis også deaktiveret. Så dumme er Microsoft heller ikke ;)

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #

[Redigeret d. 26/04-03 17:14:39 af Jesper Mikkelsen]

[Redigeret d. 26/04-03 17:14:50 af Jesper Mikkelsen]

Hvis de kan deaktivere print-screen, kan enhver villig ligeså let genaktivere den...
men det vil da være en hæmmesko for Fru. jensen og de andre low-level users.

Føj, for en gang bill-shit! Men "de" ville jo også streame lyd, som man ikke kunne gemme på harddisken :)...

Der findes jo så mange programmer til at tage screenshots med.
Tvivler på at Microsucks kan deaktivere dem alle

Det er da et meget godt forsøg på at stoppe virus udviklingen, tror det kan blive en succes, MEN det er en smule latterligt at det vil fungere sådan at der bliver nogle funktioner deaktiveret hos brugeren.
Funktionen videresend er en meget vigtig funktion, som bl.a. jeg bruger ofte, når jeg skal videresende vigtige e-mails til andre i mit firma.

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

t