Tjen 500 UP

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Hejsa,

Giv mig et par comments på min mp3 manager og tjen 500 UP.

http://www.friserverplads.dk/lpl/M3MRC3.rar

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



18 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa,

Giv mig et par comments på min mp3 manager og tjen 500 UP.

http://www.friserverplads.dk/lpl/M3MRC3.rar

Why Aren't You Coding ?
Aaangel


Har du selv lavet installations programmet, det virker ret tjekket?

Programmet er der heller ikke meget ondt at sige om. Jeg er især imponeret over menuen i venstre side. Men jeg fandt også nogle få fejl:

Den går amok med sin from=nil fejl hvis jeg trækker en menu hen over sig selv.
Når jeg udvider en menu kommer der en hvid plet lige under den valgte rod.

Og så må du ALDRIG kalde din exe-fil for Project1.exe (he he :-).

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk



HRRRØØØØMMM!!!

Kunne du ikke gemme den i et andet format end lige "RAR" (brug zip)
jeg har godt nok winrar derhjemme men den siger fejl lige gyldigt hvilke filer jeg prøver at udpakke!

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Du burde nok hente den nye version. Men jeg skal nok uploade den som zip

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



User
Bruger #402 @ 08.06.02 19:43
Ja, det passer...

RAR Filen virker da ikke ?





Indlæg senest redigeret d. 04.09.2012 13:43 af Bruger #402
Endelig lykkedes det mig at uploade en zip version

http://www.friserverplads.dk/lpl/M3MRC3.zip

anyway så mente jeg at i skulle hente den nye version af winrar det er derfor filen virker defekt.

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



Hehe, Project1.exe ... når jae

nej du har bestemt ret, jeg havde bare aldrig regnet med rent faktisk at udvikle det her program til det det er blevet og når jeg engang udgiver en endelig release version så skal jeg nok rename den.

Angående den fejl du har fundet med "Nil" problemet, så har jeg også set den. Det er meningen at det skal være muligt at flytte rundt på filerne i treeviewet og så skal programmet selv opdaterer ID3Tag'et, men jeg har vidst ikke helt lavet det færdigt :)

Den plet den skaber når du udvider en menu har jeg ikke lige set. Har du mulighed for at poste et Screenshot ? - Det ville hjælpe meget.

Ja, jeg har selv lavet installations programmet. Det er meningen at jeg på et tidspunkt vil udgive den som freeware installer, jeg vil da meget gerne upload en kopi som folk på udvikleren kan bruge, hvis der er interesse for det, men jeg har ikke lavet det helt brugervenligt endnu, men hvad fanden vi er alle nørder og rigtige mænd læser ikke manualer, de græder :)

Why Aren't You Coding ?
Aaangel[Redigeret d. 18/06-02 09:59:46 af Christian Aaangel]



Hehe, Project1.exe ... når jae

nej du har bestemt ret, jeg havde bare aldrig regnet med rent faktisk at udvikle det her program til det det er blevet og når jeg engang udgiver en endelig release version så skal jeg nok rename den.

Angående den fejl du har fundet med "Nil" problemet, så har jeg også set den. Det er meningen at det skal være muligt at flytte rundt på filerne i treeviewet og så skal programmet selv opdaterer ID3Tag'et, men jeg har vidst ikke helt lavet det færdigt :)

Den plet den skaber når du udvider en menu har jeg ikke lige set. Har du mulighed for at poste et Screenshot ? - Det ville hjælpe meget.

Ja, jeg har selv lavet installations programmet. Det er meningen at jeg på et tidspunkt vil udgive den som freeware installer, jeg vil da meget gerne upload en kopi som folk på udvikleren kan bruge, hvis der er interesse for det, men jeg har ikke lavet det helt brugervenligt endnu, men hvad fanden vi er alle nørder og rigtige mænd læser ikke manualer, de græder :)

Why Aren't You Coding ?
Aaangel[Redigeret d. 18/06-02 09:59:46 af Christian Aaangel]


Jeg ville gerne, men der kommer fejl når jeg går ind på friserverplads (det ser ud som om den er blevet fjernet, flyttet eller omdøbt) og jeg har den ikke. Kan du ikke sende den?

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk



Hvad skal jeg sende og hvortil ?

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



Hvad skal jeg sende og hvortil ?

Why Aren't You Coding ?
Aaangel


M3MRC3.zip -> emil.melgaard@private.dk

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk



Hvad skal jeg sende og hvortil ?

Hvad med "forum", jeg kunne osse tænke mig at se med. Ellers til mka@paradis.dk
Jeg er igang med at lave et program der skal kunne skanne en/flere mapper for mp3-filer og danne en liste komplet med tag's og varighed og kvalitet, som så skal sorteres, herefter dannes nok et tekst dokument, formateret i kolonner, som man kan klippe manuelt til (?) eller evt en eller anden form af en editor og måske en søgening, plus (det bliver størrer hele tiden) afspilning.
Men frem for alt en simpel udskrift af mp3 listen, det var sådan set det jeg manglede!! Har dit program en sådan funktion?
Martin.[Redigeret d. 08/07-02 10:05:17 af Martin Klausen Andersen]



<< < 12 > >>
t