Linux på XBox vha 007

Tags:    it-nyheder

Lindows' grundlægger udskrev på et tidspunkt en konkurrence om at lægge Linux på XBoxen uden nogen andre hjælpemidler modchips etc..
Pg.a. en fejl i spillet "007: Agent under fire" er dette nu lykkedes for en hacker under navnet Habibi-Xbox.

Lindows' grundlægger udskrev på et tidspunkt en konkurrence om at lægge Linux på XBoxen uden nogen andre hjælpemidler modchips etc..
Pg.a. en fejl i spillet "007: Agent under fire" er dette nu lykkedes for en hacker under navnet Habibi-Xbox.

Jeg kan sgu ikke andet end at synes at det projekt er lidt for sejt :). Så også en side hvor der var lavet FTP server og alle mulige andre programmer til XBox'en - det er et eller andet sted lidt ubrugeligt (synes jeg i hvert fald), og alligevel bruger de uhyggeligt meget tid på det, bare fordi de kan. Det er sgu cool nok :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Godtnok er det meste af software ret ubrugelig, men ja det er sku ret cool at de gør det "bare fordi de kan" :)
Bare nedern at MS begynder at lægge sag an mod Lindows' grundlægger fordi han har lavet den konkurrence..

Med venlig hilsen
Ken Christensen

Bare nedern at MS begynder at lægge sag an mod Lindows' grundlægger fordi han har lavet den konkurrence..

Tjah, jeg kan nu også godt forstå MS... Hvis folk vil køre Linux, har de jo dybest set alle mulighederne for dette på en almindelig PC. Dette er Microsofts maskine, det er dem der har investeret KASSEN i den, så jeg kan godt forstå de ikke er pjattet med det her projekt :). Hvis jeg var MS, ville jeg nok gøre det samme, men det er jeg ikke, og derfor har jeg ikke noget problem med at se det lidt seje i det her projekt :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t