Antipiratgruppen vil kontrollerer købere af medier

Tags:    it-nyheder

AntiPiratGruppen vil nu til at kontrollerer hvem der piratkopierer musik. En ny lov skal sørge for dette. Man skal oplyse navn og adresse til butikken både i Danmark og Tyskland hvis man køber over 75 stk brændbare cd'er.

AntiPiratGruppen vil nu til at kontrollerer hvem der piratkopierer musik. En ny lov skal sørge for dette. Man skal oplyse navn og adresse til butikken både i Danmark og Tyskland hvis man køber over 75 stk brændbare cd'er.

Så skal politiet vel også kontrolere hvem der køber mere end 5 liter benzin "for så kører de vel også for stærkt" og skolerne skal overvåge elevers private internet forbrug "for ellers snyder de vel med lektierne".

Det forslag må da blive skudt fuldstændigt ned - det er jo trods alt ikke Big Brother vi lever i

--
Kan self ógså satse på det aprilsnar :)

Mvh,

Thomas Nielsen[Redigeret d. 01/04-03 19:23:34 af Thomas (Darkstar)]

Så vidt jeg ved, er det vist netop tilfældet :P

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Så vidt jeg ved, er det vist netop tilfældet :P

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ja dette er en Aprilsnar! hvorfor skulle den komme ud nu? lige idag? tja jeg ved det sq ikke de finder på så meget pis i år 2100 skal man sikkert have overvågnings kammera på når man skider! man må sku da for guds skyld have lidt privat liv! og så vidt jeg ved er Danmark en af de eneste lande som man ikke må kopiere! gør det da lovligt folkens det kan betale sig!
/Kallesen
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

/Kallesen

Er ikke enig med dig.. Kan det betale sig? hvordan?
Skal kunstnerne ikke have noget for det stykke arbejde de laver? Du vil vel også gerne have nogle penge for dit arbejde? Eller hvad?

Og hvad så hvis de skal overvåge os når vi skider? Det er så vidt jeg ved ikke ulovlig?

Det kan også blive lidt svært for dem, at overbevise de tyske forhandlere til at spørge danskere (og kun danskere) om navn og adresse.

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk
- Admin på gruppen Delphi spilprogrammering.
http://www.delphispilprogram.udvikleren.dk

omg LOL
Tag lige og kig her: http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4766
:)

Med venlig hilsen
Ken Christensen

t