Krigen udløser hackerangreb mod DK

Tags:    it-nyheder

P.g.a. krigen i Irak er der nu kommet en hackerstorm, peget mod Danmark. I weekenden blev slogans med Antikrig spredt ud over 500 danske websider.

Hvad helvede er det for nogle kortsigtede idioter, som gør det ?

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

P.g.a. krigen i Irak er der nu kommet en hackerstorm, peget mod Danmark. I weekenden blev slogans med Antikrig spredt ud over 500 danske websider.

Så var det nok derfor at mange af de sider jeg prøvede at komme ind på ikke lykkedes :)

MVH.
Hawai aka ALA

Jeg er mod en krig i Irak, men at hacke hjemmesider på grund af det for latterligt! Så hellere male byen rød med en politiker... Hvis du forstod den hentydning. LOL!

Jeg mener at den krig går ud over en masse uskyldige! Prøv bare at se på vores udlændinge politik. Hvis en udlændinge kommer fra Irak er det umuligt at komme ind i Danmark! Og det passer!
Sådan er det også med alle de andre lande, ingen vil have Irakker ind i deres land!

Jeg kan huske jeg så en udsendelse hvor Fogh blev spurgt om hvad vi ville gøre for de mange flygtninge der nok ville komme fra Irak. Fogh talte udenom og svarede egentlig slet ikke på spørgsmålet! Han skal hverfald ikke have noget med det irakker at gøre!

Og så har han sendt den der lille ubåd afsted som gavner hvor meget? Det eneste den gør er at vise at Danmark også er imod dem og holder med USA!!! Det er også derfor vi nu bliver hacket!

Men på den anden side har de jo aldrig sagt at de ville gøre nogtet for at hjælpe flygtningene, de har kun lovet at de ville bygge landet op igen efter de havde samdret dem fuldstændig!! SVIN!

t