Version's nummer i en about box

Tags:    delphi

User
Bruger #671 @ 29.05.02 13:33

Hej ...

Under 'project options'' Versionsinfo' kan man skrive et versions nummer, ved hjælp af edit boxe og Updown knapper.

Er det muligt at få det versions nummer lagt over i en variable, til at udskrive på en about box.

/Tak

Claus




3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nej du kan ikke finde den fordi den eksiterer ikke, men tvivl ikke. Jeg har lavet et lille component som jeg meget gerne vil dele med dig :)

http://www.friserverplads.dk/lpl/FileVersion.rar

Det er meget nemt at bruge :)

NB: Hvis du ønsker versions nummer for din application, skal du bare skrive ParamStr(0) under filnavn

Why Aren't You Coding ?
Aaangel



Jeg kender ikke lige den helt korrekte kommando. Prøv at skriv "Application." og brug Invokeren (den liste der kommer frem med properties, constants, var, osv.). Jeg gætter på det kunne være noget i stil med "Application.VersionInfo", det hedder jo "Application.Title".

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤



User
Bruger #671 @ 29.05.02 16:18
Jeg kender ikke lige den helt korrekte kommando. Prøv at skriv "Application." og brug Invokeren (den liste der kommer frem med properties, constants, var, osv.). Jeg gætter på det kunne være noget i stil med "Application.VersionInfo", det hedder jo "Application.Title".

¤¤¤ Mark H. Jensen ¤¤¤



Hej Mark,

Jeg har prøvet at benytte "Application", men jeg kan ikke finde noget der kan giver mig Versions nummeret.

Claus



t